Bir yıldız denize indi Dalgalar kırıldı, gece kendini buldu Duyguların şarkıların deniz perisi Siz misiniz bulut giysileri içinde Ansızın kapımı çalan?
Hangi limandı beni ağlatan Her ayrılıkta bir burukluk vardır belki de Hasretini göğsüme gömmeyi öğrendim Acılar taşır beni, ben onlara alıştım.
Bir kır çiçeğiydin çöllerde kaybolup gittin Baharım güz, yazım kışa dönüştü Beklediğim gemi limana dönmedi Yüreğimde bir acı, bir uçuk Şimdi kanat vuruşları, martılar gök kubbede.
Günbatımına şiirler serptim Hangi dalga örter beni Gibi gibi duruyor bu sahiller O yok, ben yokum Sadece yosun kokusu Artık görünsen de, görünmessen de, ne fark eder.
Nuri Dağdelen Özdere/İzmir
Not: Şiiri seslendiren Enis fosforoğlu kendisine teşekkür ederim
( Hangi Limamdı başlıklı yazı Öz tarafından 16.10.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.