Gül bahçeme bülbüller konmaz oldu Kanat çırpanlara döküldü yalnızlığı Gün batımı penceresinde son durak Ne bir yolcu, ne de bir tren sesi Beni sana nakş eden gözlerin tedirgin Kime sunduysam el sürmedi.
Üşürsün, Saçlarını savurma yele Özlemlerimi çoğaltan elleri kınalı gelin Mehtapsız gecenin yalı martısı Söyle, Kaç mevsim kaldı ömrümün son demine Düş denizlerini kirletip durdunuz Göçmen gemiler dönmedi limanlara İşte son defa güneş bulutlarla sevişiyor Artık yağmur bekleme.
Gözlerin hangi gezegendi dağ çiçeğim Yıldızlardan sordum seni görünmemişsin hiç birine Bilirim, yol uzundur yazgılar adına Sıcağına gezdirirken avuçlarım Ay göz kırptı ağlayan güle Sana çöl fırtınasıdır içimdeki ses Usulca es sahillerime, yatır beni göğsünün pınarına Bekle, Birazdan Ege'ye, güneş doğacak.
Nuri Dağdelen Özdere-İzmir
Not: Değerli dostlarım bu şiirimin kaydını yeni buldum
eski bir kasette. Bu benim için çok önemli çok sevdiğim Trt Fm'in
değerli spikeri merhum Derya Kaya tarafından seslendirilmişti.
( Saçlarını Savurma Yele başlıklı yazı Öz tarafından 17.11.2017 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.