Bugün sevgililer günü, aşkların, nice aşkların buluştuğu gün unuttu beni siyah pelerinli kadın ben, sevdiğim dünkü kadarım nice esmerler bulvar durağında ayaküstü bir şeyler anlatıyorlar gemiler bu limandan mı kalkıyor hâlâ? büyüttür her sabah, martı seslerinden düşlerime vuran deniz sessizliğimi son bir anımsamaydı, anılardan tek kalan elveda sevgilim, elveda kalbimdeki son heyecanım elveda, içimin dinmeyen ağırısı elveda, sol omzumun üstündeki minik serçem herşey seninle güzeldi, inan ki ayrılık da...
Görüyorsun ya, bir fayton'cu koşuyor ardından namludeki kurşun kadar hızlı ve aceleci hangi yöne dönse, hangi yöne baksa, buruşur boynundeki bükülen tarafı ey sevda mı gönlünde taşıyan Ege'li çocuk senin için nice güller büyüttüm kınalı avuçlarımda şimdi yüreğimde soluklanan bir çingene çalgısı bulutsu bir dumandır, varoşlardan yükselen.
Ben yıldızlara vurdum, sabahımı nemlendiren marmaris'li gülüşlerini eğilerek öptüm, dudağımdaki benle sen, gramofon sesiyle kederlenen kırgın sevgilim nedense, çekilmez bir çile sanıyorsun hep beni bugün sevgililer günü, bir yol ayırımındayım paslı bir demirle bir çocuk ağlıyor içimde.
Ey, yüzüne bakmadan, aynaları tasarlayan kadın anıları sırtlayan çocukluğuna koşuyorsun ellerin üşüyor, gittiğinde daha çok sıcaktın istesen de göremezsin uzaklarda olup biteni dolunay soyunurken bulutunda bakışlarındı hiç yorulmadı, devindi durdu ıslığıma geç öğrendim, acının ve ayrılığın, zemheri ayazını.
Kuytularada kaldı sevinçlerim, alıştım her cefaya bugün sevgililer günü, yas tuttu gezdiğin kaldırımlar ıstırabımı duyabilseydin, çıkar gelirdin dinle, sana bıraktığım güller bir vazonun içinde nasıl görmediniz, gölgemdi o deyip geçen gölgenize.
Sevdiğim kadından uzakta olmak, acı bir şey hatırlıyor musun? bu sahilde buluştuğumuz günü resimlerde bir bahar tekrarısın hâlâ söyle, kaç yıldıza söz verdin, geceyi övgüyle taşımaya bir bahar akşamıydı, seninle yaşadığım her saniye deniz dalgaları santur çalıyor, seni andıkça ve arıyor gözlerim, o' küçücük esmer kızı.
( Bugün Sevgililer Günü başlıklı yazı Öz tarafından 14.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.