Güz yağmurlarından sabah alacasına İğde kokulu saçlarında uyanırdım Bir melek gibiydi, hoyrat elleriyle Şimdi o iğde kokulu kız, hangi rüzgârların koynunda Yine örer mi saçlarını sabah serinliğinde Ege kıyıları şahidimizdi, gülüşlerimizin sesine.
Gizlerin içinden kurardık cümleleri Hangi geçmişin, hangi gidişin vurgusu bu kadar derinden Dilimde Can Yücel'den bir şiir, Didim'de bir akşamüstü Mustafa Erenle, birlikteyiz, turistler bakıyor bize Birden, sen gelip geçiyorsun ıslığımdan Sevincimi alıp koşuyorum sana Sitemli bir göz, ve kırgın bir yüzle bakıyorsun bana.
Şimdi anlıyorum, Goncayken gül, daha çok kokar derinden Meğer ellerinmiş, aşkımızın duvarlarını sessizce ören Sorguladım; Her gece kendimi geçmişin çemberinde İçimde, sevmeye yargılı binlerce umut Bir tutam aşka yaklaşmanın ne demek olduğunu Daha yakından tanıdım, acıların siyah sözlü olduğunu. Bana göre aşk, aramızda kaybolan iki hece Sana göre- bir hiçtir, sadece.
( Şimdi Anlıyorum başlıklı yazı Öz tarafından 22.02.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.