Adın aşk… adın sevda… adın tutku ey yar Seni özlüyorum Hem de çok…çok özlüyorum duy yar… Sensiz ve senli diye zaman ikiye ayrıldı burada Çok zaman burnumda tütüyorsun Ve o anlar Kokun kokuma karışıyor…
//…Kokluyorum kendi tenimde seni buram buram Ah ne güzel sen olmuşum…//
Hayaller kuruyorum Senin üstüne hep senin üstüne Kitap okurken şimdi Aynı kitabı okuduğumuzu Birbirimize her gün şevkle Aşk dolu gözlerle bakışırken Dinliyoruz birbirimizi…
//…En eşsiz nağmeleri dinlermiş gibi…//
Sensizken kendimi avutuyorum Hayaller kurarak Sarılıyorum varlığına Yanımdaymışsın gibi Yüreğimden alıp kollarım arasına alarak Sımsıkı sarılıyorum…
//…Sarıldıkça daha da yakıyor hasretin…//
Hayaller kuruyorum Öpüyorum gül dudaklarından Bıkmadan bidaha bidaha Saçlarından parmaklarım geçiyor Usul usul Kumları avuçlayan çocuklar misali…
//…Şenim… İçim huzur dolu…//
Hayaller kuruyorum Kocaman gözlerinde kayboluyorum Yaklaşıyorum nefesini içime çekiyorum Hayat doluyorum her geçen gün senle…
//…Ben seni daha daha çok seviyorum…//
Hep seni düşünüyorum Yeni bir dünya kuruyorum Hayallerimden Senin üzerinden bize Tek tek gerçekleştireceğimiz…
//…Seni çok seviyorum çok çok…//
Hani bana beyaz bir masal anlat demiştin ya… Anlatamayacağım şimdilik Daha yazılmadı çünkü o uzun beyaz masal Biz iki kahramanıyız bu masalın Biz yazıp, beraber okuyacağız Birbirimize bir ömür ve sonrasında daima Cennet bahçesindekiler bizi kıskanacak Bizim masalımızı anlatacaklar kulaktan kulağa…
//…Bizim masalımız mutlu sonlu ve bembeyaz…//
Kulağa yavan, sahte gelen “Sevgilim” sözcüğü bir senin dilinde bu kadar güzel Bir dudakta ancak bu kadar yakışıklı Umutsuzluğumda umudum ol sevgilim Üşüdüğümde üstümü örten güneşim ol… Isıt beni Sıkı tut ellerimden Düşerim sonra karışırım karanlığa Bırakma hiç emi…
//…Seni seviyorum meleğim seni seviyorum…//
Bilir misin sensiz zamanın Ne kadarda geçmez olduğunu Yakama yapışıp bırakmadığını Sıkıp da sıktığını nefessiz bıraktığını… Zamanımda mekânımda sensin ey yar Hep özlemini duyduğum kadınım Seni çok seviyorum çok çok Aşkımsın, canımsın yar…
//…Nerelerdeydin ey aşk… Sensiz yetim sensiz öksüzdü bu can… Sensiz her yanım kanar haydi çık gel ey yar… Her yanımdan beni sar…//
( Nerelerdeydin Ey Aşk başlıklı yazı H.T. OSMANOĞ tarafından 23.01.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.