Ben kara sevdaya düşmüş… Ben yıldırıma çarpılmış gibi… Aşkınla çarparken kalbim… Ve evimizin önünden… Baktığım pencerenin altından gelip geçeceğin anın gelmesini beklermiş gibi beklerken seni dört gözle… Tükenen sabrımla baş başa kıvranırken… Sen daha önemli işler peşindesin… Olsun be gülüm ben hak ettim… Bu aşka düşmekle sana tutulup, tutuklu kalmakla hak ettim…

Boş ver sen bana aldırma… Gez dolaş ben beklerim her geldiğinde çektiğim onca sıkıntılı anları unutup, yüzümde güller açaraktan… Sen güneşsin ya ben etrafında dönen küçük bir gezegen… Sen lamba ben ışığına koşan pervanen… Her dokunmaya çalıştığında canı yanan… Her yanmada bir parçasını bırakan…

Boşaltıyorum sen geleceksin diye… Bana ait ne kadar zamanım varsa… Diğer sevdiklerimden çalarak… Bir pencere önünde saatlerce beklerken, kahrolarak her gelmeyişinde, yangın yerine dönerek…

Geliyorsun uykunun eşiğinde… Ben/sen tükenmiş mahmur mahmur… Hemen kaçmaya fırsat kollayaraktan… Ne çekmişim ne hissetmişim çokta umurunda mı ki…

Bak yine aynı yerde bekliyorum seni… Bir başıma özlemle, sevgiyle… Aşkla... Yana yana her geçen anda biraz daha…

Yine gelmeyeceksin ya da gelip beni avutacaksın anlamsız sözlerle ve ben yangınımla kalacağım… Ve ben sevmekten vazgeçemeyeceğim yine de… Sana tutuklu kalaraktan… Yaşayacağım günlerimi tek tek… Gücüm yetene dek…

Evet, haksızlık ediyorum sana… Bir ben âşıkmışım gibi… Bir ben seviyormuşum gibi… Bir ben yanıyormuşum gibi…

Ne yapayım çeken bilir… Bir sen bilirsin… Bir sen anlarsın… Nasrettin hoca misali düşenin halinden düşen anlar… Aşkı çeken bilir… Uzaktan uzaktan… Hasretlikten yanan anlar… Çaresizlikten kıvranan…

Seni çok seviyorum… Yokluğunda çok acı çekiyorum… Ve kim bilir ne kadar daha çekeceğim yokluğunu… Yokluğunda yokluğunun acısını…

Sen bakma bana… Ata binmiş gelin gibi… Hem severim hem de sevdamın tatlı acısını çekerim…
( Yokluğunda Ben Sana Yanarken başlıklı yazı H.T. OSMANOĞ tarafından 5/5/2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu