Sana indim, doyulmaz inceliklerle akıllı ol sen, Ruh ile gülün alaşımı içimdeki sessizliği sana bırakıyorum mavi denizlere eğil anlayacaksın.
Benim ol en sesli harflerle dokun bana hayaller kur gizleme aşkını benden mehtaplı geceleri düşündüğünde, anımsa o çoban çeşmesini, şöyle bir silkinsen neler hatırlayacaksın o yaşadığımız günlerden.
İçimizde gemiler kaldırırdık duygularımızı büyük limanlarla tazelerdik tarifsiz bir aşk çoğalıyordu, güneşin gölgelediği gölgelerde aşksa bu, buna varım, gülümse gönlünce bana.
Bahçedeki akşamsefasına hazırla kendini gün batımını bekle, karşı ki Sisam adasında rüzgar okşarsa saçlarını su ver saksıdaki çiçeklere merak etme birazdan mehtabın ışığı dolacak odana.
( Benim Ol başlıklı yazı Öz tarafından 13.03.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.