3 İnatçı laz aralarında kimin daha inatçı olduklarını tartışıyorlarmış...

Birincisi konuşmaya başladı:

-Ben o kadar inatçıyımki; dün akşam eve gece yarısı geldim kapıyı çaldım karım kim o diye seslendi. İnat değilmi sabaha kadar kapıda bekledim yinede kim olduğumu söylemedim...

İkincisi de hemen ardından söze girdi:

Geçende dişimin ağrısı yüzünden dişçiye gitmiştim. Doktor "hangi dişin ağrıyo?" dedi.İnat değil mi hepsini çekti ama yinede hangi dişimin ağrıdığını söylemedim...

Üçüncüsü ise:
-O da bişey mi?Ben evlendiğimiz gece karıma bi kızdım. O gün bugündür elimi sürmüyorum...

Diğer ikisi hemen atılır:

-Nasıl olur yahu iki çocuğun var senin derler...

Üçüncü laz cevap vermiş :

-İnat değil mi kimden olduğunu bile sormuyorum....

(alıntı)
( İnadın Boylesi başlıklı yazı Tuba KILIÇ tarafından 23.01.2010 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu