Bilirim bizim sahilleri sabahları böyledir; dalgalarına kapılıp mavisinde yüzersin uzanıverse gövdem çakıl taşlarına bu sahilde duygulu bestelerle dolup taşarım.
Sen, hatırası kalbimde titreyen kadın bugün resmini indirdim duvardan ben ağladım duvar ağladı şarkısı var ya mustafa Ceceli'den onun gibi bir şey ya sen! ey vefasız dalgalar arasından bir yunus balığı gibi görünüp kaybolan bu kadar uzak mısın benden?
Yoruldum; senden yediğim şamarla kaç kulaçla, mürekkep mavisi dizelerle yüreğime yazacaksın merhabayı aşk çekimidir; Balina adasından esen fırtına hangi şarkı, hangi beste anlatabilir ki mavi bakışlarından süzülüp yüreklere akan o eski sevdamızı senden kalan kurumuş çiçekleri yollayamadım, beni bağışla, biraz daha bekle ışıkları sönmüş sularda.
( Bu Kadar Uzak Mısın Benden başlıklı yazı Öz tarafından 31.10.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.