1 Akıl Tutulması Nasıl Oluyor

Güneş Tutulmasını, Ay Tutulmasını biliyoruz da neyin nesi bu Akıl Tutulması dediğinizi duyar gibi oluyorum... Canım tabi ki elle ya da başka bir organ ile tutulmuyor bu akıllar, ben de ki de ne akıllar. Bir akıl tutulmasıdır tutturmuşum gidiyor... Tutturmayın canım siz de aklınızı, fıttıttırmayın beni de böyle akılı makılı taktırıp da kafama...

Akıl tutulması için önce kiraya verecek ya da satacak bir akıl olmalı ortada... Tabi bunu kim satacak ve kiraya verecek ise o da hemen çıkmayacaktır ortaya. Gazeteye ya da dergilere de ilan filan vermeyecektir, beklemeyin böyle şeyleri... Akıl vicdan ile cüzdanın arasına sıkışmaya görsün ay gibi, güneş gibi hemen tutulur... Eğer ki cüzdanınızı vicdanınızdan büyük bellemiş iseniz vay halinize ve aklınıza...

Akıl Tutulmasının panzehiri sevgidir. Önce vatanınızı ve mensubu olduğunuz ahlaki ve dini değerleri seveceksiniz. Bu sizin aklınızın kiraya verilmesinin, satılmasının önüne geçer. Güneş tutulur, bir müddet dünya karanlıkta kalır hakeza ay tutulur bir müddet gece ışığını dünyaya salamaz, karanlık olur kısa bir müddet, ancak aklınız tutuldu mu öyle kolay kolay bu tutulmadan kurtulamaz... Aklınız ile birlikte vicdanınızda körelir...

Elin gavurunun üç kuruş parası için dünyanızı, ahretin-ize değişirsiniz az bir ücret karşılığında. O an ki paranın büyüklüğünün, miktarı ne olursa olsun, karşılığı az bir ücrettir, eğer ki ahirette ki zenginlikler ile kıyaslayacak olursanız...

Aklını satanlar veya kiraya verenler, yaşları ilerledikçe pişmanlıklar içine de gireceklerdir mutlaka eğer ki vicdanlarının körelmesi birazcık olsun hafifledi ise... Tövbe kapısı her zaman açık deniyor ya işte o tövbeleri de son nefese son zamanlara bırakmamak lazım gelir ki Azrail as. da kapıyı ne zaman çalacağı hiç belli olmayan işlerdendir...

Belli bir ideolojinin peşinden gidiyorsanız bile, etrafınıza da objektif bir gözle bakma yetinizi de biraz geliştirmeye çalışın derim. Eleştirmeye önce kendimizden başlarsak, çevremizde ki olayları ve insanları da daha aklı başında bir şekilde akıl tutulmasına uğramadan değerlendirebiliriz kanımca... 

( Akıl Tutulması Nasıl Oluyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 23.11.2018 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.