Baharı bekleyen deniz turnası Hep soruyordun bana? Bahar işte Her zerreme sinen bahar kokusu Az önce sordum kokan toprağa Kalbim hangi çiçeğe bağlandı Hangi makamda çözüldü Martıların o söylü öpüşleriyle.
Ben baharı iyi bilen şairim, Kimsenin bilmediği bir giz; Bir Ege yeli saçlarımı okşadıkça Kısık bir gemici feneri görünüyor uzaklardan Sabahın inceliğinde uyanan bir çocuk sesi Bir buluta tutunmuş... Mehtap geceye hazırlanırken Sorgulu düşlerle beklediğim bahar Penceremin camında konaklansın isterdim.
Sokağımda bir çam ağacı Dallarında şakıyan kuş cilvesi Esti rüzgâr serin serin örselendi yüreğim Öyle dağıldım ki ay silkindi, yıldızlar kaydı kınından Bir masal gibi usulca akıyor zaman Mevsimlerdi sakladığım, gül kokulu avuçlarından Şimdi, Güneşi demliyor küçük siyah gözlerin.
Uzakları aşıp gelen kayıp mavi Denizlerden özlenen bir akşam üstü'ydün Mehtaplı bir gecenin haziran'ısın birden Dalgalara kaptırmak istemiyorum gözlerini Sızar yüreğimden bir acı olarak Bilsen ne zor hasretini bastırırken göğsüme Hani baharı bekleyen kumrular gibi şarkısı İşte o hüzün yüklü hazirandan.
( İikbahar başlıklı yazı Öz tarafından 30.01.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.