Hatırlarım o aydınlık ve temiz günleri Ne güzeldin nur beldesi İstanbul karanlıklarında Efkârlandıkça, içimde bir şarkı kımıldar Seni hep Üsküdar'la Kabataş arasında Kalkan vapurlarda düşünürüm.
Bir şarkı buldum Zeki Müren'den Bestesi Avni Anıl'dan Yalnız bırakıp gitme bu akşam yine erken Öksüz sanırım kendimi ben, sensiz içerken Düşündüm de derinden derine Gönlümde serazat rüzgârları esti Yepyeni bir hayat oldum vazomdaki çiçeklerde.
Sen içimdeki gelincik tarlası Bugün cumartesi İzmir'deyim Yağmur yağıyor komşularda göç başlamış Bir martı kanat açmış Sisama doğru Namludan fırlamış bir kurşun çehresi gibi Senden kalan tek hatıram Omuzlarımda konaklanan o eski günlerimizin gölgesi.
( Sen Gelincik Tarlası başlıklı yazı Öz tarafından 12.12.2020 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.