Sen, sonsuz maviliklerde uçan ak güvercin Kentlere hüzün bulaşmış ayrılığınla Söyle, nerelerdesin Hüzzam yüklü, makamlarla göz yaşartan Hüner Coşkuner Paramparça ellerimle avuçluyorum kanayan yüreğimi. , Artık ne radyoda ne de sahnelerdesin Sus pus oldu bu kentin sensiz sokakları Başım omzuma düşüyor, seni düşündükçe Geri dön, Radyomdaki kanallar seni soruyor Şarkılarını dinleyeyim diye aldım gramofon plaklarını.
Bir bilsen, yüreğimi kaç kez kanattım yokluğunla Sana benzeyen bir gölge çiziyorum Şu hüzün yüklü ellerimle Ah şu ölüm melekleri beni hiç anlamıyorlar Nasıl unutur sevenlerin seni Yüzünü gülüşünü aşk kokan o sevda şarkılarını Mekanın cennet olsun Ne güzel seni düşlemek bu kentin mavi sularında.
Nuri Dağdelen 6.0.2.2021
Not: Hüner Coşkuner'in aramızda ayrılış tarihi 4 Şubat 2021
( Hüner Coşkunere başlıklı yazı Öz tarafından 6.02.2021 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.