Büyük balık küçük balığı hep yutacak mi? Sam Amca emperyalist orasını anladık da Baltacıya kök söktüren Katerina'nın ülkesinin başındakiler az mı emperyalist. Oysa ki hepimiz onları anti emperyalist bilirdik bir zamanlar. Prag Baharını 68 li yıllarda tanklarıyla söndürmediler mi? Alaksandır Dubçek'i kim biliyor kim hatırlıyor...


Berlin Duvarını kim ördü, yüzlerce insanı o duvarda kim kurşuna dizdi... En büyük Türk Düşmanı Stalin hangi ülkenin başındaydı o tarihlerde... Ukrayna hesapta bağımsız bir ülke... Niye saldırır o zaman Rus Efendileri kendilerinden küçük ve güçsüz bir ülkeye? Durup dururken saldırmaz. Emperyalizm nerede bir doğal zenginlik ''Altın, gümüş, petrol, doğal gaz.'' vs. varsa kendisi yaşamak için, diğer güçsüz ülkeleri sömürmek, ezmek zorundadır...


Seksenlerde Afganistan'a saldırdılar ve çıkamadılar oradan. Sonra Çeçenistan, küçücük bir ülke Rusya'ya niye saldırsın. Ama doğal zenginliklerin varsa Rusya ezmek ve sömürmek ister onu. Çin, Doğu Türkistan'a niye saldırır, Doğu Türkistan'ın nüfusu zaten Çin'in belki de elli de biri nüfus olarak. Ama gel gör ki Doğu Türkistan da yani Çinlilerin söylemiyle Şincan Uygur Özerk Bölgesinde çok kıymetli yer altı zenginlikleri var.


NATO, Kuzey Atlantik İttifakı, daha niye kapısına kilit vurmaz, anlamak zor gerçekten. Varşova Paktı dağılalı yıllar yıllar oldu. NATO için, Sam Amca için, düşman yaratmak o kadar kolay ki hiç problem değil böyle şeyler. Komünizm ve Sosyalizm çöktüyse, hemen yaratılır yeni düşman, işte o da Müslümanlar ve İslam. Müslümanlıkla uzaktan yakından ilgisi olmayan mezhepçi ve ırkçı İran'a destek ver dur ey Rusya... Güney Amerika'da ki Ülkeleri karıştır mikser gibi... Ama uyanıyor insanlar ve ülkeler...


Sam Amca'yı kurtarıcı gibi görme gafletine kapılırsan ey Ukrayna bir zamanlar bizim ellili yıllarda yaptığımız gibi, Marshall Yardımını bir ..ok zannettiğimiz gibi, siz de bunun acısının çok sonra çıkacağını, yaşayarak görür ve öğrenirsiniz ama, çok maliyetli olur bu öğrenme eylemi inanın...


Sam Amca'nın, Katerina'nın ve Deli Petro'nun evlatlarının silah fabrikalarının çalışması lazım. Aç mı kalsın Sam Amca'nın Ülkesinde ve Katerina'nın ülkesinde silah fabrikalarında çalışan insanlar? Asya'da ya da Orta Doğu'da veya dünyanın her hangi bir coğrafyasında bir kaç insanın ya da bir kaç yüz bin insanın ölmesi onların yüreğini, vicdanlarını milim titretmez, bundan sonrada asla titretmeyecektir...


Orta Doğu'da kur illegal örgütleri, onlara her türlü maddi desteği ver, sonrada ''Aman savaş olmasın biz barıştan yanayız aslında, alın size zeytin dalı, beyaz güvercinler kanat çırpsınlar heyoo!.'' diye ahkam kes... Biz de bunları yedik, yemedik de yedik sayın bakalım hadi... Eski reklamı hatırlarsınız ''Yok aslında birbirimizden farkımız ama biz Osmanlı Bankasıyız.'' diye reklam vardı. ''Ey Rusya ve Amerika yok aslında birbirinizden farkınız, ikiniz ile kim iş tutuyorsa aynı kapıya çıkarsınız.''

( Yok Aslında İkisinin Birbirinden Farkı başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 17.02.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.