Yepyeni bir destan yazmak istedim Başkentte bombalı hasarlarım var Birazcık yalanla kim ölmüş dedim Ak sarayda bile itibarım var.
Parası olmayan bana başvursun İşi düştüğünde yanımda dursun Ayakta kalırım onlar otursun Dimdik durmalıyım bir vakarım var.
Kapımda araba denizde yatım İstanbul’da yüz bin kirada katım Elim açık şükür çoktur hayratım Paris’te Amman’da mal pazarım var.
Oturma odamız denize bakar Yanımızdan çılgın bir ırmak akar Yüzüm ay parçası bakanı yakar Aman dikkat edin bir nazarım var.
Muhabirden bıktım rahat vermiyor Magazinler asla beni yermiyor Özgeçmiş dediler el önermiyor Sıkılırım bundan kırk yazarım var.
Güzellikte yoktur eşime rakip Yüz bin korumam var ederler takip Hiç açlık görmedim benimle nasip Milyonlarca dolar elde kârım var.
Dilim pek tatlıdır kalpleri kırmam Yardımcı olurum insan ayırmam Yabanı yok sayıp dostu kayırmam Böyle olmalıyım bir kararım var.
Vekiller saygıda etmezler kusur Heyt! Derim korkarlar cesurum cesur Bakan var yanımda belki on küsur İşimi yapacak iktidarım var
Aransa gönlümde yar mı bulunmaz Ağustos ayında kar mı bulunmaz Gönlüme sevgiden har mı bulunmaz Yüzbinlerce dostum kafadarım var.
Mevsimler önümde gelip diz çöktü Hazan yaprakları kış da kar döktü Yaz geldi güneşin ipini söktü Hepsini def ettim ilkbaharım var.
Başaklar yükünden oldular fıtık Hasat etmeliydim zamanı artık Biçmeye çağırdım kırk bin yaratık Her ilde her köyde beş hangarım var.
Kaldırım döşendi üstünde resmim Herkes beni andı yoksa da cismim Bakana emrettim olmalı ismim Adımla anılan yüz bulvarım var.
Ahlakım çok iyi yalanım yoktur Zenginlik aramam gözüm de toktur Küfür mü aranır haznemde çoktur Kendimi övmem pek iftiharım var. ************************************Dikenine dikkat sözler kestane İroni oluşur düşen her tane.
( Yalan Destanı başlıklı yazı Afet Kırat tarafından 7.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.