Yalan Kavurması Kim demiş ki yoksulum açlık bilmez bir kulum Engel nedir görmedim düze çıkar her yolum Taşıdığım altından ağrımasa sol kolum Diyeceğim var mıdır benden daha mutlusu Dünya yansa yıkılsa yarından umutlusu. Bir saray yaptırmışım akla gelmez fiyata Çatısı zümrüt kaplı pencereler pırlanta Balkon tanzanit süslü tokmaklar Reşat, Ata Yirmi aslan tutmuşum hırsız zebanilere Akikten göz takmışım hırslı yabanilere. Yerini söyler miyim belki Fas’ta Amman’da Denizin ortasında belki de bir ormanda İpucu mu istersin “Ak sütü yutan manda” Bulsa bile giremez hiç kimse asker bekler Dikeni giyindiler bahçedeki çiçekler. Suyun değeri ne ki şarap akar musluktan Kaçak falan demeyin iznim konsolosluktan Nasılsa kazanmışım bakanlık mebusluktan Şimdi yeme vaktidir halk ne yapar bana ne Çalışsın kazansınlar üretmeden bahane. Uşaklarım İngiliz hizmetçiler zenciden Diş yaptırdım soyuma ince işli inciden Heykelleri aşırdım Afyonlu mermerciden Abartmaya gerek yok her şey benim elimde Yakuttan toka dolu saçımda her telimde. Rusya’dan buğday gelir Sibirya’dan tavuklar Etrafımda dolaşır yağcılar dalkavuklar Mercanlarla süslüdür başımdaki kavuklar Nur saçılır göklerden ayak bastığım yere Biraz isteyen varsa derim ki; Allah vere. Anlatmakla bitmiyor gerek yok uzatmaya Yalanımın üstüne başka yalan katmaya Uykum geldi şimdiden gideceğim yatmaya Kurusıkı doldurup tencerede kavurdum Cümlelere yükleyip önünüze savurdum. NOT: Baktım da yazdığıma Şaşırdım azdığıma Kendi kendime dedim Sen kavurdun ben yedim!
( Yalan Kavurması başlıklı yazı Afet Kırat tarafından 9.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. ) Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.