Küresel Güçler, ah bu küreseller... Küresel Güçleri küresellikten uzaklaştırmak için öncelikle dünyanın küresel değil de düz olduğuna inandırmanız lazım... Böyle bir platform var dünyada ... İnanın şaka yapmıyorum. Bu arkadaşlar dünyanın düz olduğuna inanıyorlar... Uzaydan çekilmiş fotoğrafların bile bir aldatmaca olduğunu söylüyorlar...


Ne güzel değil mi? Dünya küre şeklinde değil de düzdür, dediniz mi küresel güçlere, o zaman onlarda dünyayı daha da düzleştirme denemelerine mi girerler acaba? Burasını bir netliğe kısa zamanda kavuşturmamız lazım, diye de düşünmeden edemiyorum...


Küresel Güçleri zaman zaman birbirine de düşürmek lazım, ama pek de yaş tahtaya basmazlar. O zaman basacakları tahtaları saç kurutma makineleri ile iyice kurutmak gerekir... Kuru tahtaya da basmazlarsa, basacakları başka bir materyal bulmak için çalışmalar yapılmalıdır...


Küresel Güçlerin bir de küresel olmayıp, destekleyen şakşakçıları vardır... Küresel Güçlere yalakalık yapmak için her türlü tavizi verirler... Bazen onları elleri patlayıncaya kadar alkışlarlar, ''Bravo'' kelimeleri havalarda sayısız ve sınırsızca uçuşur... Tabi bunun neticesinde de ülkelerinden bir takım maddi değerler Küresel Güçlerin olur... Olsun zararı yok, belki biz de ileride küresel güç oluruz, diye hayaller kurarlar...


Küresel Güçlerin en büyük gelir kaynakları, silah sanayisidir. Gelişmekte olan ya da az gelişmiş ülkeleri ve insanlarını sinek gibi, böcek gibi görmekten çekinmezler... Bu nedenle bir çok az gelişmiş ve gelişmekte olan ülkelerde kargaşalıklar çıkartırlar.... Sonrada onlara silah satarlar. Bu kargaşaların çıkmaması için, ülkelerin okuması aydınlanması lazımdır. Tabi ki bu aydınlanmada el feneri veya ampuller ile değil kitap okumak ile olacaktır...


Küresel Güçleri küresellikten uzaklaştırmanın yollarından birisi de uzay çalışmalarına olabildiğince ağırlık vermektir. Ay da ya da bize yakın gezegenlerden birisi olan Mars da koloniler kurup küresel güçlerin dünyadan oraya taşınmasını sağlamak ve neticede de dünyayı sömürüden kurtarmak hayal olarak kalmamalı, gerçekleşmesi için çalışmalara en kısa zamanda başlanmalıdır...


Küresel Güçleri küresellikten uzaklaştırmak için bütün ülkelerin iş birliği yapması lazım. Oldu da Küresel Güçler küresellikten uzaklaşmayıp dünyayı sömürmeye devam edeceğiz derlerse Küresel Güçlerin sömürdüğü bütün ülkelerin insanları bir araya gelerek Küresel Güçlere beddua edebilirler... Ha o beddua tutar mı tutmaz mı, onu da bilemiyorum. Bir de çok çalışmak üretmek, kendimizi aşmaya çalışmak lazım...

( Küresel Güçleri Küresellikten Uzaklaştırma Denemeleri başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.03.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.