ELEŞTİRİ, YAZARIN BESLEYİCİSİDİR 


Eleştiri, iyi bir yazar için nimettir, müspet veya menfi, fark etmez… Onun suyudur, enerjidir, besleyicisidir.

Müspet eleştiriler dost eleştirisidir; ayna gibidir, yapmak ister. Doğrularını, yanlışlarını görür, daha sağlıklı yol alır ve daha başarılı olursunuz, 

Menfi eleştiriler ise düşman eleştirisidir; sahtedir, yıkmak ister, kıskançlık doludur... 

Bu tür eleştiriler ile öncelikle doğru yolda olduğunu götürürüz! Aynı zamanda o kişinin karakterini de görmüş olur, kişiliğini tanımış oluruz.

Aslında eleştiriler, eleştiri sahibini ele verir de onlar bunun farkında bile olmazlar...

Bir düşünür der ki.  “Beni herkesin eleştirmesini isterim; önce kendimi gözden geçiririm sonra da beni eleştireni tanımış olurum; dost mu düşman mı, olduğunu anlarım.”

(Mümin Sağlam)


( Eleştiri Bir Yazarın Besleyicisidir başlıklı yazı OLUK tarafından 17.04.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.