Gözümün içine baka oturdu sanki birşeyleri ima edermişcesine,sadalyeye  otururken.Konuşması düzgün,kılık kıyafeti de gayet temiz ve şıktı.Bir sohbet esnasında bıyık altından kıs kıs güldü,böylece sigaradan sararmış  çürük dişleri de  ortaya çıkıyordu.Bir kol saatine bir cep telefonuna  bakıyordu devamlı sanki birilerini beklermişcesine.
O gittikten sonra:
-Bu kim biliyor musun?
-Nerden bileyim ilk defa karşılaşıyorum,muhtarın  oğlu mu?
-Muhtar ailesiyle birlikte buradan yıllar oldu göçüp gittiler.
-Köy ağası mı?
-Yok canım sen de,cebinde meteliği yok.
-Bir devlet büyüğünün  yakını mı yoksa?
-Öyle olsaydı  torpil yaptırır bir devlet kurumunda iş bulurdu  herkes de sever sayardı.
-Ee kim o zaman bu?
-Sarhoş.
-Ne sarhoşu be,benden güzel konuşuyor davranışlarında  hiçbir anormallik yok.

Sevdiği bir kız varmış önceleri ama ona bir türlü açılamamış demişler ki ona 'sarhoş taklidi yap içini dök' seven her halinle sever seni ama sevmiyorsa da 'sarhoştum hatırlamıyorum'dersin o da harfi harfine uygulamış. O gün bugündür  "aşk sarhoşu" kalmış lakabı.


( Aşk Sarhoşu başlıklı yazı berberce tarafından 9.05.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.