Mini etek,beyaz ve ince bluzları, vücut hattarını belli eden dar  kot pantolon,abartılmış makyajlarıyla birisi  tombul birisi cılız sosyete kadınları  restauranta girince tüm gözler üzerlerine çevrildi.Giyimlerine ve hareketlerine bakılırsa ya şarkıcı ya manken ya da iş adamlarının metresi olduklarını  düşünmemek olmazdı.

" Hoş geldiniz efendim,ne arzu edersiniz?
Topsakallı ve çekik gözlü,dağınık saçlı  garsonun  karşılamasından  hoşnut olmadılar:
"Nereye gitsek hep bizi böyle çelimsiz  erkekler mi karşılayacak?"diye sordu kısa saçlı tombul diğerine.
"Burasının lüks ve pahalı yer olduğunu söylemiştin,oysa  burası tıklım tıklım öğrencilerle dolu."

"Terasta yerimiz var hanımefendi."
"Biz orasını istemiyoruz."
"Daha önceden haberimiz olsaydı  o masayı boş bırakırdık."
"Bir pizza yemek için rendevu mu alacağız yani?"
"Öyle demek istememiştim."
 
Aradan  yirmi dakika geçmeden aralarında bir fısıldaştılar ve  yemekte kıl çıktığını iddia ederek  ücreti ödemeden gözlerden kayboldular.


( Kıl başlıklı yazı berberce tarafından 8.08.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.