"Ben sizlere hakkımı helal ediyorum,siz de bana haklarınızı helal ediniz," der gibiydi o solgun ve soğuk bakışlarıyla,ağzından salyalar akıyor o dev gibi gövdesi titriyordu.Bazen kesik kesik öksürüyor,etraftakilerden yardım istercesine,ayağa kalkmak,eskisi gibi  kurt kuş avladığı günleri özlüyordu ancak takati kesilmişti sanki üzerinde tonlarca yük vardı altından  kurtulamadığı.

Sahibi başından ayrılmıyordu günlerdir."Sokakta bulduğumda  elim kadardı,annesi terketmişti,evime getirdim ve gözüm gibi baktım buna,"diyordu soranlara.

"Vur,dediler,zaten yaşlı iyileşmez bundan sonra,sen de kurtul o da kurtulsun."

Ağlayarak şöyle diyordu sahibi:
"Benim  yıllarca evimi,malımı,ahrımı,sürümü koruyan bu sadık oğluma nasıl kıyabilirim?Bir gün sıcaktan yorulmuş ağaç gölgesine oturmuştum yorgunluktan uyuyakalmışım,onun  havlama sesleriyle uyandım baktım ki zehirli bir yılan bana yaklaşmakta,ona can borcum var eğer iki kurşunum olsaydı birini ona sıkardım birini de başıma...
( Sadık Köpek başlıklı yazı berberce tarafından 17.10.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.