NEŞE  CÖMERTTEN SÖZ EDİYORUM

.Ahmet AYAZ

Ahmet AYAZ


Gaziantep Güneş Gazetesi 21/12/2022

……………………………………….

 

          Yazmak, ölümün elinden bir şeyler koparmaktır demişler. Bende ölümün elinden bir şeyler koparmak masadı ile Neşe  Cömert hakkında birazcık bilgi kırıntısı bırakayım diye düşündüm ve yazmaya başladım.

          “Aşk Siyah Beyaz” adlı şiir kitabı ile  Gaziantep’te açılan kitap günlerinde çokça görmüş olduğunuz Neşe Cömert, “YETERİNCE UZAKTAMIYIM”? adlı kitabındaki deneme yazıları ile , okurlarına yeniden merhaba dedi. Neşe Cömert’in şiirleri Gaziantep’te AV. Abdulhadi Bay’ın yayınlamış olduğu Kumru Dergisinde yayımlandı. Neşe Cömert ve Kumru Ekibi ile Adana, Osmaniye, Sivas, Ceyhan gibi bir çok yerlerdeki yapılan etkinliklere beraber davet edildik. Adana’da Rahmetli Ertuğrul Karakoç’u, Kahramanmaraş’ta Bahaettin Karakoç’u,  birlikte ziyaret ettik, onlarla söyleşi yaptık. Neşe Cömert, Geçmişte Gaziantep Güneş Gazetesinde köşe yazıları da yazmıştı. Yazılarını okumuş olabilirsiniz.  Sözü fazla uzatmadan aşağıya bir hece  şiirini alıyorum. Bu sevda şiirini de iyi okuyun. Neşe Cömert’in deneme yazılarını içeren kitabını da alın, okuyun diyorum. Sözü edilen kitapta Türkçeyi çok güzel kullanmıştır. Kitabı alıp okuyunca göreceksiniz.

 

 

SENİN GÖZÜNDE

Bir 1 kişi, kitap ve iç mekan görseli olabilir

Şu fani dünyanın güzeli, şâhı,

Ecesi ben miyim senin gözünde?

 On dördünde Ayın, gizemi, mâhı,

 Gecesi ben miyim senin gözünde?

………………………………………..

Ben miyim kenarın, köşen, bucağın, 

Sonsuza açılan şefkat kucağın.

Saadet içinde tüten ocağın,

Bacası ben miyim senin gözünde?

…………………………………

Güzü erken gelmiş, ağlayan gözün, 

Mehtabın altında ışıyan yüzün.

 Sevdaya adanmış şiirin, sözün,

Hecesi ben miyim senin gözünde?

………………………………………

Adını andıkça gözü dolandan,

 Vuslatı bekleyip, ayrı kalandan.

Uğrunda içmeden sarhoş olandan,

 Cücesi ben miyim senin gözünde?

…………………………………………

Neşeyle dolsam da, eksiğim, azım, 

Çalınmaz mı aşkla bağlanan sazım.

Artık çekilmez mi sevdiğim nazım,

Nicesi ben miyim senin gözünde?

…………………………………………

Neşe CÖMERT

 

( Neşe Cömertten Söz Ediyorum başlıklı yazı Ahmet AYAZ tarafından 20.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.