Turdan Tura Firdönen Fantastik Furya

Tepeden tirnaga degerler yikimi ve yitimi üzerine INSANLIK ÖLÜMÜ`nü imar ederek; imal ettigi enkaz üzerine hatasiz kusursuz MÜKEMMELIYETCiLiGi cullandirip cökerten gerici, tutucu ve KARANLIK bilinc alti zihniyetliligi,`bakin ben meger nerelerdeymisim ` gösterisli pozlarin kulu kölesi ilerici aydinlardan hic farki olmayarak ayni yikim ve yagma düzeninin hem bas müsterisi hem de tasiyici VIRÜS unsurlari olarak, BOP ortakliginin cevrim carkinda kurulduklari ayar kasnak  ve düzen ekseninde kendilerini asla erisilmez güc gösteris takdir begeni ve MAGAZIN furyaliginin seckin denekleri yerine koyup oturturlar.

 

Böylelikle adandiklari IC-GÜDÜSEL dürtülerin en hatasiz kusursuz mükkemmel olani olmaya ugrunda hic bir deger kaybini ödün vermekten ihtiyat edip cekinmeyecekleri GÖZÜ DÖNMÜSLÜGE kendilerini kul- kurban ederlerken;  ve  delik desik bogulduklari karanliklari dokunup bulastiklari herkese ve her yere süsleyip yaymaya can atarlarken, sürekli iyilik güzellik sevgi saygi din iman özgürlük ve kültür bulantili her kusuntudan ahkam kesmeyi hic kimseye birakmazlar.

 

Kisilikleri,  barindiklari ve tedavüle konulduklari KISIR ve KURAK DÖNGÜLÜ hayatin aynisidir. Nereye giderlerse gitsinler sirf bu yüzden  kendilerini dikizleyip röntgen eden kokusmus cürümüslügü balgam balgam tükürüp disa vuran evler, haller, dekorlar, iliskiler, tavirlar, tutumlar, niyetler anlamsizligi ve TEK TIPLiLiGIYLE, dolmus tasmisligin kisiliksiz ve kimliksizligini sacar savururlar.

 

Karibik Maribik, Toskana Granada Maldiv Kanarya `larda düses bilet bulamadiysa Casablanka yahut Cezayir fasilli Misir olsun bari gibisinden, Krallar ve Seyh`lerin kumbarasini gayet dolgun tutmaya dair  baskalarinin bosalttigi yataklarda artik hic bir kimlik kisilik hayal tutku düsünce duygu ve davranis farki olmayan; sadece `meger ben neredeymisim hadi bilin bakalim ` dürtü bagimliligini doyurup kandirmak icin, sözde ilerici aydinlar en basta olmak `serbest dolasan katolog üzere, özgürlügün hakkini ve Yasamanin Tadini Cikarmak Lazim` cinsinden kuyruklu ahkamlar havalandirip, kafa yikayici bol köpüklü ve gerilmis bicak dogrultulari keskinliginde kurulu dünyanin dangalaklik sampiyonlugunu yarisip kovalasirlar.

 

Kesinlikle hatasiz kusursuz ve mükemmelige sartlanmis kisilik ve karakter bozukluguyla, hic kimseyi kendilerine denk ve degerde saymayarak, asagilayici dislayici horlayici kücük görücü fitne fesat kibir takip ayiplamakla kendini tatmin etmeye yön tutup yol belleyip gün yorup ömür tüketerek, hangi yol ve yöntemle olursa olsun ihtiraslari ugruna herseyi yikip yok etme  pahasina asla kaybetmeyen yüsek basariya tüm varligini adayan; HEP KAZANAN VE HIC KAYBETMEYEN ASOSYALLIGIN her türlü asalak bencil bunak bagnaz kin nefret sarmalinda mahluklasmis insanlik disi yaratikliligin, sevgiye saygiya hukuka adalete özgürlüge bilgiye beceriye emege paylasmaya hosgörüye …kisacasi insanlik degeriyle özdesmis hic birseye asla tahammül edip, riza kabul göstermezler.

 

Dahasini bilmek tanimak isteyen, en yakinindakine ilgiyle ve samimiyetle incelesin duysun dokunsun ilgilensin baksin görsün ve öylece kendinin kim oldugunu cikarsin anlasin.

 

Seyfi Karaca………Aralik / 22


( Turdan Tura Firdönen Fantastik Furya başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 26.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.