"Babam  var oldukça ben hep kralım."

Bu sözü dün bir kamyonun arkasında okumuştum,bilirsiniz kamyon arkası yazıları,aslında hayatın özetini sunarlar bize.Bazen güleriz,bazen düşünürüz bezen de duygulanırız.Tabi  küçümseme,aşağılama,suçlama hatta argolu sözleri bile  okumak mümkündür.Hayatın içinde hepsi var zaten,aslında hepimiz 'uzun ince bir yoldayız' da farkında değiliz.

Benim babamla yaptığım en son iş....
Halı saha maçı mı,hayır.
Tavla oynamak mı,hayır.

Köye yakın bir tarlamız vardı,genellikle sebze  yetiştirirdik orada yarım dönüm, toprağı verimliydi ancak  yolu yoktu, rahmetli babam o taşlı  tarlaya bir kepçe getirterek üst kısmından yol  yaptırmıştı.

Bir de fidanları çok severdi bu yüzden  evimizin etrafı hep meyva ağaçlarıyla doludur.Babamla en son bir erik fidanını diktiğimizi hatırlıyorum,ruhu şad olsun.

Yol duruyor,yolcular geçici; ağaçlar duruyor, meyvesini tadanlar geçici.
( Babam başlıklı yazı berberce tarafından 27.12.2022 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.