Telaş  içerisinde gecenin sessizliği ve ayazında evine doğru hızlı adımlarla yürüdüğünü görünce korktum çünkü o saatlerde evine gitmezdi.
- Toprak ne bu halin?
-Memlekete gideceğim babam fenalaşmış.
-Hasta mıydı?
-İki aydır yoğun bakım ünitesinde yatıyordu,ciğerlerinden rahatsızdı,teyzem aradı telefonla iyice beni azarladı,'baban ölüm döşeğindeyken sen hala  her şeyden habersiz el işinde mi çalışıyorsun,'diye,abimle konuştuk o da' gelsen iyi olur,doktorlar hiç iç açıcı konuşmuyor yani babamın son günleri' diyor.Bilet aradım bulamadım,arabam da yok,sabah  erkenden gideceğim.

Hayırlı evlat işte, babası son nefesini verirken yanında olacak sonra da,'ben babamı çok severdim'diye başlayan cümleler kurarak mirastan düşen payına  razı olacaktı.


( Hayırlı Evlat başlıklı yazı berberce tarafından 20.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.