Allah'ın selamı ve bereketi senin üzerine olsun kızım.

Namazımda bütün din kardeşlerime iki dünyada mutlu olmaları için dualar ettim. Bu bizim din kardeşliği görevimizdir zaten. 

Müslümanlar Allah için birbirlerini sever ve birbirlerinin hayrı için dua ederler. Din kardeşlerine duayı terkedenin duası Allah katında makbul değildir kızım. Allah'ın mümin kullarını, iyi kullarını Allah için sev. Allah dostlarını kendine dost edin. Onlar insanları kötülüğe değil hak yoluna davet ederler. Şeytan ve onun askerleri de şerre davet ederler. Sakın ola ki o kötülerin kötülüğüne kanıp da onların yoluna gitmeyesin.

Mahlukata hep merhamet gözüyle bak, kimseye gazap etme .Kin ve öfke çok kötü bir şeydir. Allah kendi rızası için kin ve öfkesini yutan kullarını Kur'an'da övmüştür. Ne mutlu o kullara,biz de onlardan olmaya çalışalım.

Allah bir kulunu severse onu din kardeşlerine de sevdirir. Etrafında iyi insanların sevdiği bir kişi görürsen anla ki onu Allah da seviyor. Ama iyi insanlar dedim sakın yanlış anlamayasın. Kötüler de birbirini severler. Lakin kötü insan iyi insanı sevmez. iyiler iyileri, kötüler de kötüleri arar bulurlar. Onun için Rabbimiz'e dua edelim Rabbim bizi iyilerden eylesin.

Bizler mükemmel kullar değiliz ,hepimizin hatası var ama iyi kul hatasını anlayıp ondan dönendir.Akıllı insan geleceğini yani ahiretini düşünüp orası için çalışandır. 

Aldanmayalım sakın dünyanın gelip geçici süsüne. Bak, bizden öncekiler gitti, bir gün bizi de sesleyecekler . Oraya elimiz boş,yüzümüz kara olarak çıkarsak halimiz nice olur kızım. İnsaf edip düşünelim ve ona göre hayatımızı yaşayalım.

Rabbim bizleri hataya düşmekten korusun. Kızıma dünya ve ahirette güzellikler, ve iyilikler ihsan eylesin. Halini, razı olduğu hale çevirsin.

Allah''ım seni kendisinin ve Resul'ünün huzuruna yüzü ak olarak çıkarsın kızım. Kalbine senin sevgini, Resul'ünün sevgisini koy.Allah için yaşa Allah için konuş.

Kızım Rabbim seni korusun O'na emanetsin.

NURİ BAŞ
( Bir Babanın Kızına Nasihatları 2 başlıklı yazı NURİ BAŞ tarafından 31.01.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.