- "Ben yoruldum hayat..." 


- Sadece sen mi? Ben de yoruldum. Herkes yoruldu. Zaten insan olan yorulur. Yorulan insan, dinlemenin yoluna bakar. Şikâyet etmez. Şikâyet çözüm değildir.

 

-Beden yorgunluğu değil abi bu.

 

- Anlıyorum.

 

- Zihin yorgunluğu mu desem gönül yorgunluğu mu desem geçmeyen bir yorgunluk işte!

 

- Beklentiler, kırgınlıklar, tartışmalar, olumsuzluklar, hayal kırıklıkları, isteklerin karşılanmaması, ayrılıklar, sevgisizlikler, dargınlıklar, huzursuzluklar, kalabalıklar, özellikle kötü insanlar insanı yorar.

"Ben yoruldum hayat" demektense, seni yoran, seni huzursuz eden, sana kötü hissettiren ne varsa hayatından çıkarabilir ya da uzaklaşabilirsin. Bunca ağırlığı omuzlarına yüklemek, bunca huzursuzluğu zihninde taşımak, bunca kötü hissi yüreğinde hissetmek zorunda değilsin.

 

- Galiba ben sadece şikâyet edip hayata küsmekle meşgulüm. Bunlar çözüm olmuyor.

 

- Belediye veya ilgili kuruma şikâyet edilebilir çözüm merci onlarsa... Ama onlar da kendi hizmetleri ile ilgili şikâyetleri alırlar. Senin şikayetlerinin çözüm mercii de sensin.

 

- Ben yoruldum hayat, çok yoruldum!...

 

- Anladım. "Damdan düşenin halini damdan düşer anlar" diyorsun. Ben de gidip bir çay koyayım bari. Yorgunluğa iyi gelir...

 

( Ben Yoruldum Hayat başlıklı yazı DüşTerzisi tarafından 13.02.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.