Garson arkadaşla her zamanki gibi havadan sudan konuşurken yaşlı bir amca elindeki poşetlerle gelip,anlaşılan pazardan geliyor,sohbetimizin arasına giriverdi meğer tanıyormuş o arkadaşı.

-Ben sana bir şey diyecem,Ufuk.
-Buyur amca,emrin olur.
-Elini üzünü  yıkadığın  çanağı bana göster de ben de elimi yüzümü yıkayım.
-Aman amca,ben şeyhmiyim?
-Sen çok şanslı bir adamsın oğlum.

Garson arkadaş gittikten sonra bizlere dönüp şöyle dedi:

-Ona niçin böyle söylediğimi biliyor musunuz?Bunun dedesi benim  emmioğlum olur,hasta hasta o evleri yapıp hepsini bunlara bıraktı,oysa bu çocuk dedesini ne severdi ne bir bardak su verirdi,şimdi otellerde garsonluk yapıyormuş tanıdığı tanımadığı herkese 'ne içersiniz efendim,'diyerek  yaranmaya çalışıyor.

Evet dünya işi böyle işte dostum,"el içinde" imajımız sarsılmasın diyerek kendi kendimize rol biçeriz;sevmediklerimizi seviyormuş gibi, yapmadıklarımızı yapıyormuş gibi  hareket etmekten haz duyarız.
( Dünya İşi başlıklı yazı berberce tarafından 3.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.