İsmi Emine miydi tam hatırlamıyorum,aradan çok zaman geçti çünkü,maddi durumunun kötü,çalışmak zorunda olduğunu ve  kızıyla beraber yaşadığını ve onun da okul masraflarını karşılayamadığını söyleyince yöneticilerin vicdani davranışıyla ivedilikle  temizlik işene alınıvermişti.

Elleri nasırlaşmış ve tırnakları bakımsımsız,saçları boyasız,yüzü makyajsız, hafif göbekli,orta yaşlarında esmer,kısa boylu ve civelek bir kadındı.

İşe başlayalı bir hafta ya olmuştu ya olmamıştı,onu sızılar içinde görünce telaşla yanına koşup yardıma ihtiyacı olup olmadığını sormuştum.

-Çok hastayım,dedi,çalışamayacağım.

Sandalyeye oturup birkaç dakika dinlendikten sonra şeflerden izin alarak  evine gitti.

Duyduk ki  ertesi gün işten ayrılmış, "acaba zengin koca mı buldu,"diyerek dedikodular da yayılmadı değil.

Dün gördüm onu marketten alışveriş yapmaktan çıkarken,iki kızıyla beraber,giyim kuşamlarına ve bindikleri araca bakılırsa hiç de fakir  fukaraya benzemiyorlardı,selamlaşmak bir yana gülümsemeyi bile çok gördü bana.

Al sana duvar yazım:

Sözünde durmayan ve kıymet nedir bilmeyenleri  ne sofrana alacaksın ne aklında tutacaksın,izmarit gibi yere atıp üzerine bir de sen basacaksın.
( Emine başlıklı yazı berberce tarafından 6.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.