Köklü Degisımlerin Bogulup Bekleyen Kördügümünde 3

Ekonomisinin tamamina yakini ITHAL ve KAYIT DISI Serbet Piyasaciligin bütün soygun vurgun tarumar talan yikim yagma isgal ve tecavüz kosullarina endeksli tüketim piyasasinda toplumsal aidiyetliligi dinc diri saglam tutan hersey kolay istismarin hamaset söylemli soyut samimiyetsiz poz caka dolap dümen palavra ve dalaverler kivirip cevirme yoluyla tüm ortak degerlere cöküp cullanarak iliskisiz ve itibarsiz ayrismayi kundaklayan sinirsiz sorgusuz istismarciligin ganimet servetine mülk ve malzeme yapilir.

Suc hakaret küfür sövgü saldiri gasp talan baski korku yagma yikim gibilerin sabika dosyasi kabarik hukuksuz kanunsuzlugunu isleme özgürlügünü kendine hic bir eylemi sorgulanamaz hak ve yetkide üstün imtyazli vazgecilmez essiz emsalsiz görerek; her degisim dönüsüm kaypaklik ve firildakligini erdemli onurlulgun örnek rol modeli olarak gösteren; ve keyfiyet hükümü kendine özel buyurdugu her savurganligin kaynak birim kurum ve imkanlariyla topyekün devleti  kendine özel sirket mali bidigi; ve toplumu salak yurduna koyan her yollu ve her yönlü siyasal ekonomik kültürel  alim satim marka ve marketciligiyle….

KÖY KENT projesi, rahmetli Ecevit`in akil fikir vicdan sorumluluk duygu düsünce bilim felsefe yol inanc gözlem deneyim birikim cikarim yordam duyarliligiyla farkina varip TÜRKIYE GERCEKLIGINE dair tespit ettigi ` herseyin üretmeden tüketen ve ithal isgalciliginin tüm kaynaklarini ugrunda harcayip tükettigi carpik sehirlesmeyi kusattip yuttugu krizler ve bunalimlar silsilesinde yutup bogarak esir alan BETON BLOKLASMA`dan baska hic bir ilerleme gelisme büyüme ak hukuk istikrar güven ve kalkinmaya ülkeyi ve toplumu reva görmeyen ` kacak BOP YAPILANMASINI görüp bilerek, en ilk sirada tetikeyen sürekli GÖCÜ ve KAYIT DISILIGI önlemenin öngörüsüydü. Sonra iktidari sirasinda bakti gördü kü bir zamanlar vurgun soygun talan tarumar cikarlarina dokundugu icin yag,  zeytin, ilac, gaz,  benzin… kuyruklarini  kudaklayarak soygun sömürülerini sorgusuz kanunsuz kuralsiz sürdürmenin disinda hic bir öncelikli derdi düsüncesi ve davasi olmayan haydut harami ve stokcular gürühu; ikinci iktidari sirasinda ayni sebep ve nedenlerden ötürü – kayit disi ithal ve BETONARME  ekonominin neredeyse topyekün alim satim BOP piyasasi cevrim carkina tümden ve hepten kök salarak hakim oldugunu tespit edenlerle ugrasir bogusurken Ecevit – Bop emir buyruklarina karsi gelme faturasi da dahil rahmetli´nin üzerine yazar kasa köteleyip firlattilarak - HOLDING MEDYAS tarafindan linc edilip ve iktidardan düsürülerek- onun yerine istisnasiz DIS GÜCLER TARAFINDAN kurulup kurgulanan ve yerli isbirlikcilerinin bütün dayanak desteginin alan  istek ve beklentilerini yerine getirmekle mükellef cikar ortakliginin tezgah ürünü olan  BOP ESBASKANLIGI;  Oniki Eylül sürecliginin devamina sivillestirildi .

 

Böylece buranin siyasi formatli cilingir kilidi olarak AKEPE, MEHEPE ve PEKAKA birbirini yedekleyen degerler kimlikler inanclar birikimler kazanimlari ISTISMARINA cökmüs cöreklenmis kundakciliginin karsilikli GECiM kontenjan ve kapsaminda BOP cevrim vcarkinin BERMUDA ÜCGENI gibidirler.

Toplumu bütün onurlu itibarli degerlerinden yozlastirip ayristirarak, ara bozgunculugu yaptiklari tüm yagma yikimlarin yerle bir olus enkazina anlasmaz uyusmaz her türlü siddeti güvensizligi yoksullugu yolsuzlugu adaletsizligi acimasizligi bencilligi kokusmuslugu cürümüslügü ve yozlasmayi mayinlayan ;   birlik bütünlügü bozulmus duyarsiz kültürsüz sanatsiz üretimsiz paylasimsiz saygisiz sevgisiz sorumsuz tahammülsüz sorgulamasiz ve mutsuz kroniklesmis kopus ve kutuplasmayi kendilerine imkani kaynagi tükenmez miras edinen Pekaka, Mehepe ve Akepe ; yanlarina yedeklerine aldiklariyla birlikte ülkeye devlete her yetkiye haiz ayricalikli imtiyazli tollum üstü Bop siyasi sekreteryasinin yerel kilif ve kalipli istismar ve hamasete dayali maskeli balo fedaisi kesildiler..

 

Hele ki yerli yabanci kiralik katilliginin özel usaklik ajandacisi Pekaka ve parlementer kostüm temsilcisi HEDEPE`nin BOP sözlük dilinden sökülmüs kopukluklar dolayip kayitli bantlardan calkaladigi özgürlük esitlik huzur refah baris kardeslik saygi hukuk adalet gibi kavramlara binaen ayrimsiz imtiyazsiz ortak yasama sevincini örgütleyici ve saglayici hic bir gerceklikle ne alakalari vardi ne ilgileri olmadigi gibi, siyasi tarihleri boyunca haddinden fazla ne olup olmadiklarina dairrligi ispatladiklarinin kiralandiklari yerli yabanci bütün yagma yikim projelerine ne denli yobaz gerici asagilik yozlasma kokusma cürüme zebanileri olduklari miktarinda yalakalik en seckin ve kullanisli seceneklerden biri olmanin  akli fikriyle düsünüp davranarak; bop ham maddesi, kimyasi ve karakterine uygun gününe ortamina göre degisen dönüsen oynaklik firildaginda iliskiye girip ittifak ve ortaklik etmeyecekleri hic bir ihtiyat cekingeleri de yoktur. Bu seferki secimler sirasinda da aynisinin önceki benzerleri gibi kaliteli nitelikli usakligin ön grdügü ve buyurdugu üzere,  uygun ortamlar firsatciligini Bop yagma yikim ganimetine dönüstürmeye kendilerine uygun SOL tahtaravalli pilatosundan her tarafa sünen, sallanan, ziplayan ve sarkan siyasi sarkacin- oy diyetli asiret devleti koparma talebiyle-  zikzaklarini dönüp dolanacaklari kesindir.

 

Forvetten defansa, her numarada en etkin ve seckin  bop denegi olmaya rakipsizligini kimse kimseye kaptirmamaya yeminli, üretimsiz kanunsuz hukuksuz ve hayatin her alanina hükmeden KAYIT DISILIGI soygun sömürü baskisi dayatmasi ve zorbaligyla hükmeden mafyalasmanin  kurumsallastirip yaygin yerlesik hale getirdigi bu bozguna topyekün buyuran; elde avucta ne varsa babalar gibi satarak ithal ve beton ekonomisine ülkeyi toplumu muhtac mahrum ve mahkum eden ; carkta düzende  cevrim ici  tüm bankasi borsasi medyasi  tarikati holdingi mütahidi mimari mühendisi üniversitesi profosörü haydut haramilerinhepssi buraya oynuyor ve  bu bozguna ihtiyaci var cünkü.

 

Aslinda Akepe, Mehepe ve Pekaka`nin Türk siyasi hayatinda topyekün bütün ariza ve aksakliklariyla hic olmamalari, her türlü toplumsal iyilesmeye ve huzura kavusmanin istikrar isareti olacagi yerde ülke devlet toplum ortak yasaminin basina BOP bela`si olarak – yeni cehepe yedekleriyle birlikte -günü gündemi degismez cöküs ve cürümelerin yagma yikim siyasi sekretaryasi olarak cullandirilip cökertildigi..

 

Aslinda kendine degerlerine dünyasina ve toplumuna dislandikca yalnizlasan, yalnizlastikca kopup uzaklasan; kopup uzaklastikca deger itibara alinmayarak tüketim bagimliliginin iradesiz kayitsiz kacak ve  duyarsiz esaret zavallisina dönüserek her türlü yitik kayiplara yabancilasan;  yoksul aciz mutsuz  hiclik tezgahindaki ayrismis kutuplasmis künyelerde ancak zügürt tesellisi bulmak sebebiyle herkes burada kivranip sanciyor ve burada depresip oynuyor cünkü..

 

Burayla ilgili alakali sapmis saplanmis bütün sosyal siyasal ekonomik ilim bilim ve kültürel tikaniklikta köklü DEGiSiMiNi bekleyen sarmalin hilesiz daleveresiz dümensiz olmasi ümitlenen secimlerden bir yenisine toplumsal  iradesini koyup tercihini yapacagi en hassas dönüm noktasindadit Türkiye.

 

Hayirlisiyla…! Hayirlisiyla..!

 

Seyfi Karaca……..Mart / 23

( Köklü Degisımlerin Bogulup Bekleyen Kördügümünde 3 başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 12.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.