Hepsinin de ülke devlet toplum zaafiyetine her sartta yagma yikim  ortamina uygun elverisli firsatlar kollayip, kapsami ve kaynagi genis acik gedik arama motorundan cöküp cullanacaklari ortak kesisim bölüsüm cikar ganimet ve menfaat düskünlügüne odaklandiklari niyet bozuklugundaki ayrilikciligin, yobazligin, cehaletin, karanligin, gericiligin, firildakligin, bagnazligin ve etnik-mezhepciligin birbirine benzer ortak özelliklerini karsilikli nasiplenip nispetlesen yamukluk dengesinde Bop kapsam kumbara ve deposundan vitrinlenmenin poz, caka, ahkam,  polüm, sekil, bicim, kalip, format, laf lakirtilariyla her yollu sahtekarliklarini sirin ve sevimli gösteren maskeler arkasindaki gercekligin ne denli  kullanisli proje denekleri ve kiraliklari olduklarina iliskin birbiriyle üstünlük- rakipsizlik  yarisina girerek, her ihtiyaca seckin  usakligin yazilim yüklenicisi olduklarini haddinden fazla ispatlayip sergilediler en basta Akepe, Mehepe, Pekaka ve diger uyar ayak yollu yönlü yandan kenardan ayni kapsam dahiline Bop Esbaskanligi ittifakcisi topyekün haydut harami koalisyon ortaklari.

 

Hormonlu tahrip kaynaklari gibi bedene hasar verip bünyeyi bozan, akli fikri iradeyi duyguyu hissi dili tepkiyi duyarliligi kültürü algiyi ve aliskanliklari degersizlik ve yetersizlik ezikligiyle uyusturarak sarktigi ve sizdigi damarlar kanalindan ruhsuz kayitsiz her güdümlülüge yatkin bagimliliklar asilayan toplumsal enkaz tezgahinda süslü gösterisli formatlanmis büyüklenmeler kibirler modeller tarzlar kaliplar türler tipler maskelenmeler ve siskinlikler alip satan piyasa pazarinin yasama yürütme ve yargi gibi devletin ülkenin ve tolumun bütün hak hukuk imkan kaynak birikim ve yetkisine cökmüs cullanmis  siyasi Bop kanadiydi bu ortaklik.

Her kimyasal madde karisimlisi ve her sökükten bir yama ve her bulasiktan kir kaliplisi BOP hormonlu capsiz kisiliksiz kiralik yalakalik dalkavukluk firildaklik adam kadin tiplemeleriyle, pekaka yavsakligi en bata olmak üzere BOP rahatsizlik duyuyor gerekcesiyle Tüklük Atatürk ve Türkiye Cumhuriyetine kin intikam besleyen; varolan kaynasmis köklesmis toplumsal birlikteligin ortak yasam cesitliligi zenginligi ve  degerleriyle  sorunlu olanlarin buyrulduklari usaklik- dalkavukluk projeleri kapsaminda - kendisi zaten DIS GÜCLER kurgusu ve yapimi olan BOP ESBASKANLIGI`nin ajandadaki isgal soygun sömürülere dair her beklentiyi herkesten daha üstün ve yatkin eksiksiz yerine getirme servisciligi isbirlikciliginden yerli ve milli görünümlü ihanet ve istismarciligi cekip cevirerek - kotarip kurtardiklari  yikim yagma haydut harami GANiMETi cikarlari ugruna  kurulan veya dagilip yniden karsilikli birbirleriyle santajlasan her ittifakta daglardan caddelerden dairelerden binalardan ve tabelalardan  Türkiye yazilari indirildi söküldü silindi; gerek milli gerek manevi bütün mekanlardan mahallerden günlerden okullardan meydanlardan hayatin hem baslangic hem de bitimine aklimiza hafizamiza kimligimize bellegimize kalbimize sevincimize ve bilincimize kayitli ve kazili  bitiminden andimiz.

 

Simdilerde aslinda sürekli top cevrilen sahanin kiskirtan ve kundaklayan siyasi figüranlarindan ve BOP HORMONLU kenar iytirik Amigolarindan biri olan ve her sekil pis islere yapilandirilmis uluslararasi ve yerli isbirlkcilerinin etkin fedaisi , asansörcüsü, sovalyesi, badigardi ve kuklasi olan HIZBULLAH; Pekaka ve Fethulmetal`gillerin tamamlayamadigi eksik gedik ve bosluklari ayni HORMON kimyasali madde ve malzemelerle Türklüge, Türkiye Cumhuriyeti`ne ve Atatürk`e sövüp sayan cinsten haydut ve hainligin esas kadrosuna sabitlesip dahil olmayi bir adim önlere cikarak `Medreselerde Zorunlu Egitim, Türklük Ülke Önceliginden Kaldirilsin, Kürdistan Özerkligi Verilsin  ` gibi gibi talep ve isteklerle; Mehepe`nin ve Perincegin BOP hal durum devran ve gidis güzergahinda tam donanimli kortej kolculugu yaptigi ayni niyet maksat bozuklugu kafadarliga;  yedekteki kulübesini terkederek BOP takiminin kadro eksikligini tamamlamis vaziyette HÜDA PARCI ringo gringo Hizbullah.

 

Seyfi Karaca………..Mart / 23

( Rıngı Gringo Bop Badıgardtlıgında Hizbullah başlıklı yazı Yeldegirmeni tarafından 14.03.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.