Eski ismi personel  müdürlüğü,yeni ismi insan kaynakları yönetimi olan birimin bazı görev ve sorumlulukları vardır:ekonomik,hukuki,sosyal ve eğitimsel."Ayın personeli"seçimi de bunlardan bir tanesi hem motivasyonu sağlamak hem verimliliği artırmak hem de  işletmenin işçilerine verdiği değeri hissettirmesi açısından gerekli ve yararlıdır. Ancak...

Özellikle  yemekhanenin,herkesin görebileceği bir panoya,seçilen o arkadaşın resmi asılır ve bir ay boyunca  indirilmez."Meşhur oldun birader,imzalı fotoğrafını verir misin?"diye takıldığımız çok olur arkadaşlar arasında. "Büyük adam oldun ha,bizim gibi amelelerle işin olmaz artık." 
Herkesi bir meraktır sarıyor ay sonunda,"bu ay kim seçilecek acaba?"Seçilene cüzi miktarda para ödülü de var.Ancak...

Tuncay'ın  resmi panodan hiç inmiyor, her ay o seçiliyor,onu yakından tanıma fırsatı buldum, o kadar da işine sadık birine benzemiyordu  üstelik devamlı işten kaytarıyor,her işe burnunu sokuyor,geveze olduğu için başımızı patlatıyordu akşama kadar.
-Bunun yüksek bir tahsili mi var?
-Yoo...
-Üstün yeteneği mi var?
-Yoo...
-Neden hep o seçiliyor   peki,bunca özverili çalışan varken?
-Çünkü o müdür beyin hemşehrisi...

( Ayın Adamı başlıklı yazı berberce tarafından 21.05.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.