Hata yaptık çoğumuz. Bir şarkının nakaratında gülümserken bile hata yaptık. Aklımızda yeşeren güzel günler hayalini büyütmeyi hata ettik. Ne çok hatamız var. Yanımızda yürüyen insanlara güvenerek hata ettik. Yaşadığımız günleri anmamak için dualar ettik ama hata ettik. Sustuk günlerce aylarca yaralarımızı kanata kanata derin izler bırakarak sustuk ve hata ettik.
Bir papatyaya suçu atarak hata ettik. Kayan yıldızlara inanarak hata ettik. Yanağımızda asılı kalan kirpik falına inanarak hata ettik. Gör bak aldanmadığımız bir yaban meltemleri kalmış. 

Hayat bir tren aniden geçer ve bu tren her durakta hatalar biriktiriyor vagonlar yaşanmış ve yaşanacak hatalarla dolu. Duy bak kuşlar cıvıldıyor az sustur içindeki yabani hatalarını akan giden zamana hayata karış. İn bu trenin bir durağında ve yaşa hayatını doyuncayadek. Hatalarını sustur, yaralarını sar, yaban meltemlerine karış ....  Kaldır başını kokuşmuş oluk oluk insan seli akan hatalarından.

( Hatalarım Pişmanlıklarım Ve Acılarım başlıklı yazı İslamokan17 tarafından 7.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.