Bazen kendi kendime gülesim geliyor bu insanların hiç mi aklı fikri yok diye.Seçimdi oldu bitti,kazanan yoluna devam ederken,kaybedenler şapkalarını öne koyup düşünecekler.Sabahtan akşama kadar televizyondaki açıkoturumların konusu:ittifaklar bozuldu mu,kim,kime  ne dedi,bir dahaki seçimlere kim aday olacak?

Ülkemizin en önemli sorunları:
1. Eğitim
2.Ekonomik
3.Adalet
4.Doğal afetler
5.Güvenlik
6.İstihdam değil mi? Medyanın en önemli gücü var:gündem belirleme.Birisi bir kelime söylemiş,onu alıyorlar,dallandırıp budaklandırıyorlar ve saatlerce izleyicilerin aklını karıştırıyorlar.Tabi işleri de bu,dedikodu çıksın ki  seyredilsin,o yazarların yazdıkları gazeteler satsın, zaten sadece onların karnını doyuruyor bu gevezelikler.

İklimlerin değişmesi  inanın  bir siyasi partinin yardımcısının değişmesi kadar ilgi çekmiyor toplumumuzda,yazın ortasında karın yağdığını  göreceğiz belki de.

A milli futbol takımında   forvette kimlerin oynayacağı aylar öncesinden konuşuluyor da,dünyayı tehdit eden çevre kirliliği ve kıtlık hiç konuşulmuyor,konuşulsa da çözüm bulunamıyor.

Bu denli kısır gündemin tek sorumlusu;televizyonlar ve gazeteler değil tabiki,onlara bu imkanı veren hepimiz...
( Kısır Medya başlıklı yazı berberce tarafından 20.06.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu