Çocuktan al haberi demişler,haksız da değiller, yani çocuklar bizden daha iyi dinlerler ve izlerler,sezgileri kuvvetlidir bu sebeble biz yetişkinlerin  farkına varamadığımız  birtakım şeylerin farkına varırlar,doğru ile yanlışı kolaylıkla ayırt edebilirler.Ancak bizim toplumumuzda  çocuklar,şımarıklık yapmalarıyla anılır;her yere gitmez,her konuda konuşmaz çünkü akılları ermez!
 
Çocuğa sorarlar:
-Babanın bir elini öperken dedenin neden iki elini  öpüyorsun?
Hiç düşünmeden cevabı hazırdır:
-Büyük adamlar büyük para verirmiş,babam beş lira harçlık veriyor,dedemse on lira.

Bir başka çocuk misafirliktedir ancak hiçbir şey ne yer ne içer.Lüks  kafeteryadaki gibi  seçim şansı sunarlar:
-Çay,kahve,kola,meyve suyu,süt,ayran,çikolata,oralet ne istersin çocuğum?

Eve vardıklarında annesi sorar çocuğuna:
-Çayı çok sevmene rağmen neden içmedin?

Cevaba bakar mısınız?
-Anne bardakları  hem kirliydi hem o teyze çayları doldurduktan  sonra saçıyla başıyla oynayıp  devamlı ayaklarını kaşıyordu.

( Çocuktan Al Haberi başlıklı yazı berberce tarafından 6/22/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu