Merhaba dostlar 
Yaklaşık 9 sene önce yazıyordum burada.Sanki beni dinliyor, anlıyor ve rahatlatıyor idiniz.
Tam anlamıyla bir "sığınak" oldunuz bana .Bu sebepten ötürü her birnize teşekkür ediyorum.
O zamanlar üniversite öğrencisi bir genç idim . Şimdilerde mesleği olan, evli ve 1 çocuk sahibi bireyim. İste o zamanlar o kadar kıymetli ve özeldi ki şimdi bir kez daha yazmak ve o günleri yâd etmek istedim;
Velhasıl Heraklitos'un da dediği gibi " değişmeyen tek şey değişimin kendisidir"...
Değiştim ..
Her biriniz gibi her gününüz gibi beklenmedik şeylerle doldu bu sayfam..
İyi yahut kötü anlamda bir şey anlatmak değil amacım...
Amacım şu ki ;
İnsan hep geçmişle yaşıyor. Belki bunun farkına 9 sene sonra varıyor ama bir şekilde o geçmişin lezzeti damağında kalıyor...
Yazılarıma şiirlerime yorum yapan insanları özlemiyorum desem yalan olur veya onlarla sohbet etmeyi...
Fakat neticede gerek yaş almanın gerek baş almanın gerek ise belirli sorumlulukların neticesinde unutuyor insan değerli günleri..
Bilmiyorum biliyor musunuz neyin veya kimin önemli olduğunu...Sadece sizlere olan özlemimi dile getirmek istedim ki sizler aslında yoktunuz ama hep vardınız ...
( Aslında Hiçbir Şey Olmaz başlıklı yazı esperad tarafından 8/10/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu