Hoş geldin çocuk ...
     Değil misiniz yoksa ? 
           İlk okula başladığınız yılları hatırlar mısınız bilmem .Ne de güzelmiş halbuki :
Ailen den koptuğun o ilk gün .Herkes sanki seni dövecek , kötü kötü niye bakıyorlardı ki?
Ağladın , Anneeee ! 
           Alıştın demi 1 haftaya.Anlatır oldun annene ne yaptığını.Ali nin altına yaptığını ,Ayşe nin eve kaçtığını.Yeni yeni arkadaşların da vardı artık .Yalnız da değilsin , okuldan sonra bir maç da yapılır artık.
           Ne maçlardı ama ,çoğu zaman top bulunmazdı , meyve suyu şişeleriyle atılırdı goller. İki de taş koydun mu , al sana kale. Koş koş durmak yok atman gereken goller var .Eve gitmeye çok var zaten.Maç da bitti .Düdük de çalan olmadı halbuki.Hakem güneşti ,gitti maç bitti.
         Hadi çocuk koş eve .Annen pencerede seni bekler.Korkacaksın tabi nerdeydin o saate kadar .Annen den önce ben sana diyim de gidince gene işiteceksin.Sadece işitsen neyse ,''-- gel oğlum gir içeri .''
Biliyorsun demi ne olacağını
   Ne bu halin bakim (ve bir çok şey)! Gir banyoya .Hadi girme de göriyim. Bir yandan yıkanırsın (banyo yapmak) , bir yandan da ağlarsın . O da tuhaf ; hem kafana maşrafa vurur hem Sus ! derdi annen. Eee eve gelmeden düşünecektin onu .
   Bu da ne ? Ah oğlum cebine mendil koymadım mı ben senin .Silmişsin gene burnunu koluna .
Kim cebine elini atacak da mendil arayacaktı .Daha mühim işlerin vardı demi ? Sil gitsin...

     Dur bakiyim kocaman delikanlı olmuşsun sen ...

Epey de yıllar geçti aradan . Lise ye de gideceksin daha .Hayatının en boş ama en dolu geçen yıllarına hoş geldin .
     Aşık da oldun .Ayşe den kalem almak gibi değilmiş demi .Aynaya da daha sık bakar oldun hayrola ? Tabi tabi yok bir şey anlamaz zaten kimse ...

    Allah tamamına erdirsin inşallah ...
Büyüdün adam oldun da evlendin ha ? Hani nerde kaldı lise aşkın , çocukluk sevdaların ? Daha da bi ciddi olmuşsun bu aralar .Hayat mı çağırdı odasına yoksa .Girerken kravatsız almıyor da demi , müdür gibi...

   Allah bağışlasın çocuğun olmuş..
Baba olmak da ne ? Sana benzememesi için bir ömür uğraş vereceğin bir yolculuğa mı çıkacaksın yani .Ne kadar da saçma demi ? Yoksa senin yaptıkların mı saçmaydı .Değildi elbet .Ee kim di hata eden .Çocuğunu düşünen aile mi yoksa, çocukluğunu düşünen sen mi ?...

  Allah günahlarını affetsin ...
Öldün mü be çocuk ?

                 Bir daha büyüsene...
( Hoş Geldin Çocuk başlıklı yazı esperad tarafından 6.11.2012 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu