Dert!    
   
Duygular neden aldatır insanı? Neden izin veririz buna ? Biz insanlar acı çekmekten zevk mi alıyoruz?  Her zaman en büyük acı kendimizde en büyük dert bizim sanıyoruz. 

Dert kıyaslamak o kadar kolay mı? Bilemiyorum, benim anlayamadığım çok şey var . Cihanda o kadar dert, ölüm varken oturup dert kıyaslamak ne kadar doğru?

Herkes acı çeker herkes üzülür herkesin derdi omuzlarına yükleyecek kadardır o zaman neden bu boş dert seli?


Biz insanlar milyonlar yıldır dünya yüzünde yaşıyoruz. Acaba ilk insanlar da bizim gibi sidik yarıştırır gibi dert kıyaslar mıydı?


Bir çok medeniyet kurup yerle bir eden insan oğlu ne zaman öğrendi dert yakınmayı ya da dert yakıştırmayı?


Dert kelimesi nerden geliyor ? Neden insanlar bu kelimeye bu kadar anlam yüklüyor?


Ben neden bu kelimeyi kendime bu kadar dert ettim bilmiyorum. 

Bildiğim bir şey varsa o da değişimin kendisidir.


 Bu yazıyı yazmaya başlamadan evvel başka biriydim şimdi başka biri.. Bildiğim şeyler bilmediğim şeylerden çok değil.

( Dert başlıklı yazı İslamokan17 tarafından 16.10.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.