Öğretmenlerimiz..
Bugün 24 Kasım Öğretmenler Günü. Ne güzeldir böyle bir günü kutlamak. Öğretmenlerimiz  bizlere  önayak olan hayat çizgimizin  oluşmasında  en büyük etken. henüz  yedi yaşındayken karşılaştığımız anne-babamızdan sonra   ilk yabancı  kişiler öğretmenlerimiz ve hepimiz  büyüyünce sizlerinde  yerinde  olmak isterdik,  doktor mühendis  sonraki yıllarda  beynimize   nakşolurdu o da  sizin sayenizde öğretmenlerimiz. Her türlü bilgiyi bize vermek  için can-ı gönülden çalışan  öğretmenlerimiz. Bu günde  hepinizin ellerinden öpüyorum. Cumhuriyetimizin kurucusu  Gazi Mustafa  Kemal Atatürk'ün  yolundan  ayrılmayan, yüreğinde  vatan, millet aşkı  olan  tüm öğretmenlerimiz sizler  bir kuşağa daha  yön vereceksiniz. Bu yolda  hepinize   başarılar  diliyorum....
( Öğretmenlerimiz.. başlıklı yazı maksakalli tarafından 24.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu