ALİ YERLİKAYA YA TEŞEKKÜR...
Polisin arkasında siyasi irade olursa çalışır..
Bağımsız değilse Savcı ona göre harekete geçer
Kumarcılar, bahisçiler
Avukat vurdular
Otelciyi vurdular
Yazılar yazdık. İş tetikçilerin üzerine yıkıldı..
Kara para dedik. Para nın aklanması suçu dedik.. Hep ossuurk sesi olarak gök kubbedeki yerini aldı.. Neden? Mama büyük.. Yiyenler büyük.. Suç var..S*kilenin sesi çıkmıyor.. Nasıl çıksın? Şantaj var otel oda cekimleri var.. Kumar ülkelerine, gidiş dönüş bedava biletleri, bedava otel var.. Ama herkes görmezden geliyor..
Sen oğlum çalış.. Eskiden eşşek gibi çalışıyordun.. Şimdi beygir gibi çalış.. Yetmez yetiremezsin.. Kaçak bar kaçak.. Kara delik...
Bakan değişti. Şimdi işler değişdi..
Seksapeli yüksek, donu gözüken kandırıkçı Güzel kızların, para yığınlı resimleri "ben verdim, sen de koy" tahrikleri ile memlektte tuzağa düşmeyen kalmadı..
Şimdi Operasyon üzerine, operasyon.. Yakalanan yüzlerce bedavacı sonradan olma zengin..
Çete ve uluslararası çete üyeleri
Eski bakan ne diyordu?
"Son iki terörist"
"Dağda terörist kalmadı"
Ulan sende bizi yiyip durmuşsun.. Ölen avukatın çocukların hakkını nasıl vereceksin göreceğiz. .
İç işleri bakanı Sayın Ali Yerlikaya ya teşekkür ederiz.. Vur ki ses çıksın..
Torun Halil
( Ali Yerlikaya Ya Teşekkür başlıklı yazı HALİLİ tarafından 11/27/2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.