LONDRA DA YAĞMUR YAĞAR
Yağmurlar ülkesi İngiltere
Yazkış yağıyor..
Evlerinde ayakkabı ile dolaşıyorlar
Ne sel var ne 1 gr çamur...
Mart ayımda yerel seçimler var. Yine - göstermelik temayül yoklamaları yada
-merkez yoklaması,
-dayısı olanların listeye konması
-parası olanların liste başını satın alması halleri ile adaylar belirlenecek
Belkide Şehirden bir kere yolcu olarak bile geçmemişlerden belediye başkanları seçilecek..
Mezar taşlarından seçim kurullarınca hazırlanacak sandık listelerine, onlardan habersiz taşıma seçmenler gelecek..
Geri zekalı bir kısım secmen ve muhtar adayları bu sahte listelere askı süresinde itiraz etmediği için listeler kesinleşecek ve si sesi ile kim sesinin yan yana gelöesi oluşan isim tamlamasından, akıllı ama itaatkar birisi, şehrinize baskan olacak ve kaderiniz yine değişmegecek...
Yine yağmurlar yağacak, seller can alacak, şehri yerle bir edecek ve hep suçu birilerine atacagız
-Afet diyecekler..Yüzyılın afeti diyecekler..
Arabaların denize katılmasına, canların denizde kaybolmasına gerekçe bulacaklar. Ama hiç demeyecekler, bunlar bilgisi ile değil kıçının pisliği ile "korumalı, iş bilmez" adaylar içinden geldiği için böyle oldu.. Balık sırtı sünger yol nedir? Bilmiyor.. Bilene danışmıyor.. Büyükleri ne derse onların ağzının i
İçime bakıyor.. Gelecek nesil için değil gelecek seçim için olaylara bakıyor.. Ranttan ağzının suyu pisliği akıyor.. Demeyecekler..
Karadeniz de bu sene kim bilir hangi şehirler de hangi masumlar yine can verecek ..?
Hangi seller, "kaç kaç" diye insanları bağırtacak? Hangi sahibinin binmeye kıyamadığı güzelim arabalar sağa sola, carpa çarpa kaybolacak ? .. Ondan sonrada hep birlikte kendi yandaş gazeteleri, kendi haber kanalları ile koro halinde maymunun g*tüne bak diyecekler.. .. Dış güçler HAARP le iklimlerle oynuyorlar diyecekler..
Ve Hep bir sorumlu bulacaklar..
-Sele açık alüvyon yığınağı Dere yataklarını, sahil boylarını imara açmalarını hiç konu etmeyecekler .
-Yanlış yapılmış, çalınmış malzemeli köprü ayaklarından da bahset meyecekler
-Kaçak yapıların, uçan çatılarından, imar affından yararlanmış bina sıhhati olmayan inşaalardan da bahsetmeyecekler
-Su sarfını yönetmekden, yer altı baraj projelerinden, yağmur sularının biriktiren imar projelerinden de bahsetmeyecekler..
-Hem sudan hem atığından hem de kuyudan para ve zamlarından da bahsetmeyecekler
Projesiz, proje Belediye Başkan adayları; işim bozuk adayım diyecek.. Her dediğinizi yaparım diyecek..?
MUHTAR adayları;İşim bozuk adayım diyecek.. Ben sizdenim diyecek ..
Durum böyle olunca da kel başa şimşir tarak kullansan ne olur
TC de yerel seçimler, hizmet için değil gelir odaklı düşünüldüğü için fazla umutlanmamak gerekir.. Ha maymunun g*tü, ha da ineğin g*tü ikisinden de b*k akar misali koltuk ceylan dersinden yapılması fark yaratmayacak..
MANTALİTE FARKI, yağmuru sel yapar..Ama hizmet üretmezsen yapar..
Ondam sonra da İzmir de bile kordonu sel alır..
Bu seçimler o seçimler. Londra misali iyi iş bilen yöneticilerimizi, seçeceğimiz seçimler olsun..
Torun Halili, #herkes
( Londra Yada Yağmur Yağar başlıklı yazı HALİLİ tarafından 27.11.2023 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.