Hangi marka,hangi renk ve hangi boyutta olursa olsun ne bavulu severim ne de  taşımasını çünkü bana ayrılıkları,gözyaşını,hasreti,özlemi,gurbeti,sitemi ve matemi hatırlatır bütün bavullar.
Yola çıkarken hep arkadaşımızdır.
Sadece eşyalarımızı değil anılarımızı da saklarlar.

Yatılı okulda okuduğum yıllarda memleketime giderken bir bavul kaybetmişliğim vardır,eşekten düşmüş karpuza dönmüştüm. Dedim ya her bavul ayrılıkların habercisidir.

Karlı ve soğuk  bir kış günü rahmetli babam almış eline bavulumu beni yolcu etmeye geliyor,bırak baba ben taşırım,diyorum,"olmaz"diyor.
Şöyle demişti:
"Şimdi böyle gidersin,sonra komşuların oğlu gibi arabanla gelir gidersin."

Aradan seneler geçti ne arabam var ne evim,bavula olan nefretim ise hiç geçmedi.
( Bavul başlıklı yazı berberce tarafından 23.02.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.