CÜPPELİ HOCANIN BİRİ BİR GÜN

 

 

ÇARŞAMBA SEMTİNİN YILDIZI CÜPPELİYDİ . CEMAATİNİN BENCE GERÇEK YILDIZIYDI  TEKKEYE SEYİRCİYİ O TOPLUYOR.CEMAAT PARSAYI SAYESİNDE KALDIRIYORDU.KADINLAR VE KIZLAR ONUN SOWLARINI SEYRETMEK İÇİN TEKKEYE GİDİYORLARDI, SANIYORUM.TARİKATIN REKLAM YÜZÜYDÜ

 TARİKATININ ORTAĞI ÇOKTU SUUDİLERİN TÜRKİYEDEKİ EN SEVİP GÜVENDİĞİ KİŞİ GÖRÜNTÜSÜ VARDI. ADINI DUYDUĞUM FAKAT  TANIMADIĞIM BU KİŞİYİ BANA ZEHRA HALAM , KARŞI KALDIRIMDA YÜRÜYEN ÇOCUK GÖRÜNÜMLÜ BİRİNİ GÖSTERİP CÜPPELİ HOCA EFENDİ VAAZLERİ ÇOK BEĞENİLEN BİR HOCADIR.KADINLAR TOPLANIP FALANCA GÜNLERDE VAAZLERİNİ DİNLEMEYE GİDİYORUZ DİYE ANLATMIŞTI.KİM OLDUĞUNU O ZAMAN ANLADIM VE TANIMIŞ OLDUM.OKULDAN ERKEN ÇIKTIĞIM BİR GÜNDE SOKAKTA ARKADAŞ BEKLERKEN, SOKAĞIMIZIN EN BÜYÜK APARTMANINDAN BU  TELAŞ KORKU VE PANİK İÇİNDE ÇIKTI ÖNÜMDEN GEÇİP SOKAĞIMIZDAKİ YOKUŞTAN YUKARI DOĞRU KOŞMAYA BAŞLADI O ESNADA CEBİNDEN BİR TORBA DÜŞÜRDÜ  TORBAYI ALDIM CÜPPELİNİN PEŞİNDEN BEN DE KOŞMAYA BAŞLADIM DUR BAK BİRŞEY SÖYLEYECEĞİM DESEMDE CÜPPELİ HIZLANDI NEFESİDE BENDEN KUVVETLİ OLDUĞU İÇİN, SOKAĞIN KÖŞESİNDEN DÖNDÜ . BAKTIM YOK OLDU BİRAZ SONRA BİR ARABANIN İÇİNDE  ÖNÜMDEN GEÇEREK TEKRAR YOK OLDU ARABA BUNU BEKLİYORMUŞ O AN   ANLADIM. DÜŞÜRDÜĞÜ TORBAYI ÇOK ORİJİNAL BULDUM DIŞTAN ELİMLE YOKLADIM İÇİNDE BİRŞEY YOK GİBİ GELDİ.TORBANIN HATIRINA CEBİME KOYDUM.EVE GİDİNCE ODAMDAKİ SOTAMIN OLDUGU KUTUMA  ATTIM.BU TÜR DURUMLARDA İLERİDE YAŞADIĞIM BU HATIRALARI TEKRAR YAŞAMAK VE ANMAK İÇİN  HEP BÖYLE YAPARIM UZUN BİR SÜRE SONRA ZEHRA HALAM CÜPPELİNİN SUUDİ KRALININ DAVETLİSİ OLARAK SUUDİ ARABİSTANA GİTTİĞİNİ PEYGAMBER EFENDİMİZİN SAKALININ BAKIMI İÇİN DAVETLİ OLDUĞUNU KRALIN OLURU İLE PEYGAMBER EFENDİMİZİN SAKALI ŞERİFİNDEN 3 ADETİNİ CÜPPELİYE HEDİYE ETTİĞİNİ, BİR VAAZİNDE ANLATMIŞ.TARİKATTE İŞLER NASIL DİYE HALAMA SORUNCA O ZAMAN ANLATMIŞTI.BİRDE CÜPPELİYE SORSAK ANLAT DİNLEYELİM DİYE KİM BİLİR KAÇ SAAT ANLATIR.BENİ AKLIMDA KALAN BU KADAR.SAKALI ŞERİF SATIŞI CÜPPELİNİN SUUDİ KRALI OLURU İLE GETİRDİĞİ ÜÇ ADET SAKALI ŞERİF TANESİ 2.000.000. (İKİ MİLYON) TL BEDELLE SATILACAKTIR.PAZARLIK YOKTUR.3 ŞANSLI MÜMİNE GELECEK NESİLLERİNE EMANETEN SATILIKTIR.HER TÜRLÜ BAKIMLARI YAPILMIŞTIR .RABBİMİZ MÜSLÜMANLIĞA YAPACAĞINIZ BU HİZMETİ KATINDA KABUL ETSİN AMİN.BAGIŞLARINIZ HAYIR  İŞLERİNDE KULLANILACAKTIR.ŞİİR, SANAT, EDEBİYAT İLE İLGİLİ KONULARDA ÜLKEMİZE HİZMET EDEN KİŞİ VE KURUMLARADA YARDIM EDİLECEKTİR.

( Cüppeli Hocanın Biri Bir Gün başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 14.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.