Hiç kaytarma yapmayın bu zaman bir şekilde geçecek iftara kadar. Önce sabahtan çiçekler ile konuşmaya başlayalım... Hem Kasım hem de Patı var burada ''Nasılsın güzellik?'' Kasımpatı da ben onu kızdırmak için hem Kasım hem de Patı diyorum, kızmıyor yahu! Aslan ve de kaplan çiçeğim benim... Daha sana ne diyeyim...

Duvarlar ile biraz konuşsam nasıl ola ki... Nasılsa bana cevap vermiyorlar, ha verdiklerini söylersem de o zaman dooooğru Bakırköy'e... Ya da Bakırköy muadili yerlere... Ama duvarlarda farklı farklı, her duvar ile aynı şeyi konuşamıyorsunuz. En azından bir kere renkleri farklı, bir ara tavanlar ile de sohbeti koyulaştırmam lazım... Aynalarda sırada, yalnız en zevklisi de aynalar ile sohbet, ben ona iltifat ettim mi o da bana iltifat ediyor. Küfür de ettim mi, o da aynısını söylüyor, karşılıklı ayıp ediyoruz yani...

İnterneti açtım mı zaten iki üç saat yazı yazma ile yazılanlara cevap verme ile geçip gidiyor. Gözler zor dayanıyor ama, ne yapalım bizim de hastalığımız bu işte, okumak ve yazmak, başka da yaptığımız yok zaten şu sıralar... Oku, oku, oku bitmiyor ki okunanlar, okunacaklar, arada bir iki yüzbaşı Tommiks ile Çelik Bilek ile operasyona gideriz iftara kadar dönmem lazım ama eve, yoksa hanımdan fırçayı yeriz billahi... Çelik Bilek ile Tommiks de iftardan sonra tek başına uğraşsın suçlular ile...

Resim albümlerini karıştırayım biraz, bakalım nasılmışız seneler seneler önce... Oooooo bayağı gençmişiz hanımda bende, baksana ne hanımın, ne de benim saçlarında beyaz yokmuş, o zaman Cimbom'luyduk, şimdi saçlar siyah beyaz olunca doğal Beşiktaşlı, Kara Kartal olduk. Yok canım şaka yaptım tabi ki insan bir berberini, bir ayakkabı tamircisini, bir de takımın değiştirmez şu hayatta... Gerisi fasafiso...

Biraz kendi kendime spor yapsam evde zaman yine de geçer mi, yoksa yerinde mi sayar... Yok yahu zaman yerinde sayar mı? Zaman geçip gidiyor da bazı zaman biz insanlar yerimizde sayıyoruz galiba...

Hanım iftara hazırlanıp yemek yaparken biraz başına ekşisem de bende nasıl yemek yapılır öğrensem diyeceğimde, demekle kalıyorum ''Git başımdan bir de seninle uğraşmayayım oruçlu oruçlu.'' diyor Hatun kişi... Mızıka dımbırdatsam biraz ama o da zor, su içmediğimiz için nefesimiz kesiliyor haliyle... Ahanda son üç dakika... Hadi hayırlısı iyi iftarlar Allah kabul etsin...
( Böyle Geçer İftara Kadar Zaman başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 15.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.