AKCİĞERDE BAŞLADI BEYİNLE DEVAM ETTİ HENÜZ BİTMEDİ 2

 Zeus’a bulaşma benden söylemesi.

 

Uranüs herzamanki gibi balını konuşturuyor ve aynı günün  akşamı yoğun bakımdan çıkıyor.Dr.Aescolapius kontrola geliyor.Hem yaptığı ameliyattan,hem Uranüs’ün yaşama gayretini görünce yapılması gerekenlerin listesini yazıyor.Kafaya atılan dikişler alındıktan sonra.Zeus’un laboratuar’ında. Aralıksız her gün otuz iki seans Steropes verilecek. Yirmibir günde bir kere brontes tedavisi uygulanacak ve bu kür bittiğinde Arges çekimleri yapılacak.Kontroller neticesini Dr.Aescolapius  oniki titan ve tanrıça son kararı veriyorlar.İlahlardan Hermesin iletişimi ile İzmirli yazar Homeros!a haber yollanıyor yazar o sırada ODYSSİA destanını yazmaktadır.Destanı yarıda bırakıp ZEUS’un şerrindende korkarak tek kelam etmedenİzmir havası alması gereken Uranüs’ü misafir etmeyi kabul eder. Uranüs,pegasus’a binerek yola çıkar.O zamanlar çekirdeğe çiğdem,simite gevrek,domatese domat denmiyormuş.Hikaye o kadar eski.Homeros yan mağarada yaşayan komşuları Pindaros’a ve Herodot’a durumu anlatmış.Bende hikayeyi herodot’tan duydum.konu ile ilgili şiir’i Pindaros yazmak için söz vermiş dedi.üçüncü bölümde okuyacakmış.

ZEUS’a bulaşma radyasyon manyağı olursun.Demedi deme.

( Zeusa Bulaşma Benden Söylemesi başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 21.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.