Arsada maç yapıyoruz cumartesi günleri... Karşı sitelerin çocuklarıyla... Allah var çocuklar çok iyi oynuyorlar. Her seferinde bize üç beş atıyorlar, bizde melül melül bakıyoruz arkalarından. Arkadaşlarımın bir kısmı okuldan bir kısmı mahalleden arkadaşlar işte...


Hafta içi okula gidiyoruz. Hafta Sonu bir an önce gelsin diye günleri iple çekiyoruz. Yandaki site ile kıran kırana maçımız var. Takımı hep beraber yapıyoruz. Arkadaşlarda sağ olsunlar beni kaptan seçmişler. Gökhan'ımız var çok uzun boylu... Gökhan ''Oğlum hooop sen hemen kaleye.'' Yapamam beceremem filan diyor ama, yine de geçiyor kaleye... Kağıt üzerinde taktik geliştiriyoruz kendimizce, sağ tarafta şu oynasın, solda şu oynasın, geride iki kişi filan, kalınca takım defterimiz bile var...


Maç Başlıyor... Adamların ayağından top alamıyoruz. Dört döndürüyorlar bizi dolap beygiri gibi... On dakika geçmiş skor olmuş 5 - 1 filan... Buradan maç döner mi, dönmez tabi ki bırak döneri, köfte bile olmaz. Skor açıldı mı bizde dalga geçiyoruz birbirimizle... Ben bağırıp çağırıyorum, bazı zaman arkadaşlar bana bağırıyor, bağırış çağırış yeniliyoruz...


Sonra gelsin bir dahaki hafta rövanş maçı... Maça çıkmadan arkadaşlardan fırça yiyoruz ''Bak bağıracaksan herkese yine maçı yarıda bırakırız ona göre.'' Ben de ''Tamam bu sefer bağırış çağırış yok.'' diyorum. Yok diyorum demesine de yine kendimi tutamıyorum sağa sola emirler yağdırıyorum sanki çok biliyormuşum gibi...


Kaç kere maç yaptıysak adamlar bizi hep yendi, çıktık yendi, çıktık yendi... Yan apartmanda bizim mahalleden bir çocuk var, ama bize pek takılmıyor Ayhan adı da... Arkadaşları aldım karşıma ''Bak babalar bu Ayhan'ı razı edelim biz bunları yeneriz illaki..''  Ayhan Şekerspor' un Genç Takımında oynuyor o sıralar... Üç dört arkadaş Ayhan'ın kapısına gittik rica ettik bizim takımda oyna diye, sağ olsun kırmadı bizi...


Maç günü geldi çattı bir kaç gün sonra yine... Çıktık yine maça kıran kırana... Onlarda aslında biliyorlar Ayhan'ın oyunculuğunu... Biz bunları perişan ettik skor 7-3 filan olunca mızıkçılık yapmaya başladılar. Mızıkçılık da yapsalar evire çevire yendik Ayhan'ın sayesinde... Ayhan olduğu için, iyi de oynuyoruz, benim bağırıp çağırmalarımda kesildi haliyle... Ama Allah var ondan önce adamlar bizi çok kere yendiler hem de farklı skorlar ile...

( Herkese Bağırma Yetkisi Bende başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.