AKCİĞERDE BAŞLADI-BEYİNLE DEVAM ETTİ-HENÜZ BİTMEDİ 4

 

 Mitolojik çağda alem böyle yapılırmış.

Dr.Aescolapius ve oniki titan Uranüs’ü tekrar muayene ederler.Tekrar beyin ameliyatı olmasına karar verirler.Ortamda covit salgını olması, Uranüs için büyük bir dezavantajdı.Bu kere ameliyat uyutularak yapılacaktı.Biyopsi için ayrıca parça alınacaktı.Uranüs her zamanki gibi şansını konuşturur.Şifa tanrıçası HYGİEİA ve annesi HİJYEN o sırada başta ameliyathaneler olmak üzere hastanelerin temizlik ve kontrollerini yapmak ve raporla ZEUS’a bildirmekle görevliydiler.Uranüs hijyeni mükemmel yapılmış ameliyathanede ameliyata girecekti Anestezi yapılır. Ameliyat başlar Uranüs rüyalar aleminde gezintiye başlar.Mitolojinin en şanssız fakat en güzel karakteri MEDUSA’yı görür çok tırsar,daha önceden tanıdığı için,güzelliği göz kamaştıran MEDUSA  Tanrıça ATENA’nın laneti nedeni ile çirkinleşmişti.  Tanrılar ölümlüler ile birlikte olamazlardı.ATENA’nın eşi POSOİDON’da çözümü buldu sevgilisi ile gelene bir adet Bira bedava,karısı ile gelene iki adet bira bedava,ikisi ile birlikte gelene bir şişe viski bedava kampanyasına katılır.O sırada ameliyat biter.Uranüste bir şişe viski alınca yoğun bakımda sabaha kadar alem yaparlar.

O zamanın tanrıları’da kaçamak yaparlarmış.

( Mitolojik Çağda Alem Böyle Yapılırmış başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 31.03.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.