1 Mitolojide Böyleyken Böyle Telaş Yok.

AKCİĞERDE BAŞLADI –BEYİNDE DEVAM ETTİ-HENÜZ BİTMEDİ 6

 

Mitolojide, böyleyken böyle telaş yok.

Dr.AESCOLAPİUS  çekim zamanın geldiğini Uranüs’ün Arges çekimi  yaptırmasını ister.Uranüs çekimi yaptırır.on gün sonra netice belli olur.Dr.AESCOLAPİUS ve oniki titan toplanarak.Uranüs’e biopsi yapılması için karar alırlar.ZEUS’un tomografi makinasında  en kısa zamanda gereken yapılacaktır. Operasyon tarihi gelir.ZEUS’un tomografi makinasına Uranüs’ü yerleştirirler,Biri hoca diğeri öğrenci olan ekip,Uranüs’e lokal  anestezi yaparak işaretleme ve anestezi için parça alma işlemine başlarlar. Fakat  hoca klipsle aldığı parçayı aletten kaçırdığı için Uranüsün kulağının dibinde hasiktir diyince ,Uranüs korkar telaşlanır,Bu işlem için hastanede oda ayrılmıştır.Daha önce bu işlemler olurken akciğerlerde sönümleme olabileceği Gaia ve Uranüse  anlatılmıştır.Alınan parça laboratuvara götürülmesi için Gaia ya teslim edilir.Uranüs’ü  odaya çıkarırlar diren diye tanımlanan aleti bir ekip akciğere takmak için beklemekte olup covit nedeni ile odaların temizliği özenle yapıldığı için zaman ilerliyordu.GAİA,Kızları RHEA’yı  Uranüsün yanında bırakarak.Telaşla Dr.AESCOLAPİUS’un yanına gider yardım ister akciğerlerda sönümlenme olmasından tedirgindir.Bu sırada diren Takacak ekip yanlarında bulunan stajyer öğrenciyi biyopsi kutusunu alması için gönderirler.Öğrenci kullanılmış biopsi kutusu ile odaya girer.Durumu fark eden HYGİEİA tam işlem başlarken odaya girer.Kullanılmış biopsi kutusunu aldıkları için odadakileri fırçalar,sormadan böyle şeyler yapmayın der.odadakiler ses çıkarmaz.

URANÜS yine balını konuşturmuş ve.TİKE ‘nin yardımı ile şansını konuşturmaya devam eder.

( Mitolojide Böyleyken Böyle Telaş Yok. başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 4.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.