AKCİĞERDE BAŞLADI-BEYİNDE DEVAM ETTİ-HENÜZ BİTMEDİ.9

KRONOS DÖNEMİ  1

Şerefsizin önde gideni mirasçıyken yancı olmayı içine sindirendir.

Antik çağda yaşayan SENTOR dediğini yaparmış.

MÖ1985 yılında maia’ya babasından kalan ida dağındaki mülkün satılması ile başladı.Maia’ya kalan doksanbeş altınlık bu mirasa  göz koyan çoktu,kötülük tanrıçası TAKHİSİS ‘de bu nimetten pay almak istiyordu.Maia’ yı kandırmak kolaydı.hemen harekete geçti.iki adet Rutubetli mağarayı alması için Maia’yı kafaya aldı.Birinde SENTOR  otursun birindende kira alırsın diye Maia’ya akıl veriyordu.Alacağı komisyonunu ayarlamıştı. Tam oldu bittiye gelinirken.SENTOR haber aldı ve oyunu bozdu.Bu olaydan sonra SENTOR.SATİR ve HEMES maia’nın üyesi olduğu tarikatın başı TAKHİSİS ‘in malı götüreceğini anlarlar.Buna mani olmak için SENTOR acilen mağara aramaya başlar.SATİR ve HEMES de hiçbir yardım,görüş,fikir bildirmezler.Durumda bir anormallik vardı.SENTOR hissetmiş fakat bir anlam veremiyordu.Bu iki ahlaksız,.aslında aralarında her şeyi paylaşmışlardır..Sıra parsayı toplamak için eyleme geçmeye gelmiş.O sırada İDA DAĞINDA vadeli arsa satışı işi yapan PARİAPOS-PLOUTOS ortaklığından hisse senedi alınması karlı olacaktır.Buna önce SENTOR’u razı ederler.Hatta ilk alımı yapmağa Sentor ve Satir beraber giderler.otuz altınlık hisse alırlar. SATİR ben İda ‘ya yakın oturuyorum.Bir anormallik olursa müdahale etmem kolay olur der.SENTOR’a bu teklif mantıklı gelir.taştan kağıt yapımı yeni icat edilmiştir. yazılı belgeler SATİR’de kalır. M.Ö.1989 Yılında yaşıyan  rahatlık ve hırsızlığı, proje yaparak yapıyorlardı. Hırsızların altın soyu bu dönemde yaşamışlar.Bütün nimetlerin kendileri tarafından kullanılması hakkı olduklarına inanan bu ahlaksızlar yarı keçi yarı insan olan yaratık SATİR ve HEMES adındaki  hırsızlık,kurnazlık,yalancılık, sahtekarlık uzmanı  KENTAURLARIN en şerefsiz ikilisi, Gözlerini Kısmen insan kısmen at görünümlü  SENTOR un şahsına ait kırk iki adet gram altını tezgah kurarak çökmek için bekliyorlardı. SATİR ve HEMES aralarında plan yaparak ustaca  paylaşarak kendi bahçelerine gömerler.Bu kalleşliği hepsinin anneleri olan MAİA’yı kullandıkları maia’yı yalan söylemeye alıştırdıkları.SATİR ve HEMES bu planı  İDA dağında aynı mağarada maia’nın yanında yaşarken yaptıkları.SENTOR evlenip kendi mağarasına taşınınca, Anneleri maia ile birlikte yaşamaya  devam etmelerinin kendileri için avantaja  çeviren SATİR ve HEMES bukez  Maia’ye ikisi birden baskı  kurup korkutmuşlar ve yalan söylemesini SENTOR’a hiçbir konuda bilgi vermemesini  gerekirse yalan söylemesini  çok zora girerse, onlara sormalarını anlatmışlar.Kabul ettirmişlerdi.SENTOR,TAKHİSİS in tekrar ortaya çıkmasından rahatsız olunca 65 altına mağara alır maia üzerine alınan bu mağaranın kırk altınını Maia25 altınını SENTOR verir ve alınan bu mağraya SENTOR taşınır TAKHİSİS hep irtibattadır.Maia’yı yönlendirmektedir.maia altını olmasına rağmen vermeyişinin nedeni daha sonra belli olacaktır.

Maia’nın içine yalan,aldatma,hile ,kötülük,ihanet tanrıçası APATE girmişti.esir olmuştu.

( Antik Çağda Yaşayan Sentor Dediğini Yaparmış başlıklı yazı hamit-yenigun tarafından 17.04.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.