İlahi Düzenler

Gidenler,

Kalanlar,

Yeni gelenler…


Senin dönemin geçti artık benim vaktim diye alttan ittirenler.


Vakti geldiğinde sallana sallana eline düşüp sakladığın arada bir yokladığın bir süre sonra unuttuğun tarihe gömülenler.


Vakti geldiğinde şahlana şahlana bir öncekinden daha heybetle yerini bulan, gerekli özen gösterilmezse yerine yenisi asla gelmeyecek olanlar.


Birinin başı dertte olsa yanındakini de çürütenler tüm mahalleyi kokutanlar.


Aksine; iyi bakıldığında gururla etrafa sergilenenler.


Sana hizmet eden ne ise farkına varman karşılık vermen için gün beklemeyenler,vakte tâbi olanlar,ömürden geçip gidenler.


Bir takım ilâhi düzenler…

( İlahi Düzenler başlıklı yazı Belgin Karaca tarafından 13.05.2024 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.
 

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu

EdebiyatEvi.Com | Edebiyat ve Kültür Platformu